مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران:

حدود ۸۰ هزار نفر بیمه شده در شهرستان دماوند تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند/ در شرق استان تهران تنها یک درمانگاه تأمین اجتماعی وجود دارد

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران با لیان اینکه حدود ۸۰ هزار نفر بیمه شده در شهرستان دماوند تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: در شرق استان تهران تنها یک درمانگاه تأمین اجتماعی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، داریوش پناهی زاده در نشست بررسی اختصاص زمین جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن اظهار داشت: در شرق استان تهران تنها یک درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان فیروزکوه وجود دارد که سالیان قبل احداث شده بود.

وی افزود: به دلیل گردشگرپذیر بودن شرق استان تهران و سرریز جمعیت به این مناطق، در سالهای آتی شاهد افزایش رشد جمعیت و به تبع آن، رشد تعداد بیمه‌شدگان خواهیم بود.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۲ هزار نفر بیمه‌شده در دماوند و ۴۸ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش تأمین اجتماعی در رودهن هستند.

وی تصريح کرد: خوشبختانه احداث دو درمانگاه تأمین اجتماعی به صورت ۲ شیفت در شهرستان دماوند مصوب شده که با واگذاری زمین در اسرع وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت که در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی، خدمات در بخش بستری و سرپایی رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا