سخنگوی شورای اسلامی شهرستان دماوند:

حدود ۳ برابر جمعیت در شهر کیلان ویلا ساخته شده است/ با توجه به شیوع کرونا در نانوایی‌های شهر کیلان نسبت به بهداشت و کوتاهی ناخن نانوا نظارت می‌کنم

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه حدود ۳ برابر جمعیت در شهر کیلان ویلا ساخته شده است، گفت: با توجه به شیوع کرونا در نانوایی‌های شهر کیلان نسبت به بهداشت و کوتاهی ناخن نانوا نظارت می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیداصغر میر‌علی‌نقی در چهل و دومین نشست شورای اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به انتخابات و مسائل پیش رو و اهمیت حق و باطل اظهار داشت: همه ما تابع قوانین هستیم و قوه قضائیه موظف به رعایت حق و عدل در نظام جمهوری اسلامی است و نباید از کنار هیچگونه تخلفی عبور کرد.

وی افزود: ساختمان‌ها طی سالیان دراز ساخته شده‌اند، در این شهر سه برابر جمعیت ویلا ساخته شده و امروز مبتلا به اقداماتی هستیم که نادانسته یا به دلایل دیگر صورت گرفته‌اند اما باید در این زمینه ورود کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: نباید به راحتی از ساخت و سازهای غیرمجاز عبور کرد بلکه باید مانع از تکرار اشتباهات شویم و تا زمانی که حکمی صادر نشده است نمی‌توانیم درباره کسی قضاوت کنیم.

میر‌علی‌نقی با بیان اینکه شورای شهرستان کنونی اقدامات مثبتی را از خود برجای گذاشته است، ادامه داد: انتخابات شورای شهرها نزدیک است و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و بدون حاشیه انتخابات اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی‌ها مخصوصا در همه حوزه‌ها طبق قانون پیش برود و بدترین قانون بهتر از بی‌قانونی است هرچند برخی از قوانین کشور اشکالاتی دارند اما لازم الاجرا هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه نامه شورای فرادستی به شورای شهرها لازم الاجراست، بیان کرد: سال گذشته برخلاف دیگر شهرها سال خوبی را در ایام عید سپری کردیم امسال نیز شورای شهرها باید از هم کنون برای ایام عید برنامه ریزی کنند چرا که مردم خواه ناخواه تردد خواهند کرد و حتی ممکن است جریمه را نیز بپردازد.

میر‌علی‌نقی گفت: در رابطه با کرونا همه ما در برابر مردم مسئول هستیم و نباید نسبت به وظایف خود کوتاهی کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حس مسئولیتی اینجانب که حتی به بنده ارتباط ندارد در داخل نانوایی‌ها نسبت به بهداشت نانوا و کوتاهی ناخن هم نظارت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا