رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

مراجعه تاکنون بیش از 7 هزار نفر به درمانگاه حضرت محمد(ص) رودهن/ با توجه به جمعیت کم شهر آبعلی امکان‌ استقرار درمانگاه دولتی و داروخانه وجود ندارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از مراجعه تاکنون بیش از هفت هزار نفر به درمانگاه حضرت محمد(ص) رودهن، گفت: با توجه به جمعیت کم شهر آبعلی امکان‌ استقرار درمانگاه دولتی و داروخانه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن خیرخواه در نخستین نشست شورای بهداشت و درمان بخش رودهن در سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات شهیدان سجادیان اظهار کرد: در 50 روز ابتدای سال 98 بیش از هفت هزار مراجعه به درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن شد در این مدت سه هزار 519 به مراقبین سلامت، هزار و 713 نفر به بهورز و 168 نفر به دندانپزشکی مرکز مراجعه کردند.

وی افزود: با توجه به جمعیت بالا در بخش رودهن نیاز اساسی به احداث بیمارستان احساس می‌شود و باید موضوع فوق پیگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه با احداث بیمارستان در رودهن باری از دوش درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن برداشته می‌شود، گفت: کلر سنجی آب در سطح بخش رودهن به‌صورت روزانه و با همکاری اداره آب و فاضلاب انجام می‌گیرد.

*افراد بالای 30 سال شهرستان دماوند از هفته آینده رایگان کنترل فشار خون می‌شوند/ مجوزهای لازم برای استقرار پزشک در آبعلی صادر می‌شود

خیرخواه بیان اینکه تمام افراد بالای 30 سال شهرستان دماوند و بخش رودهن از هفته آینده به مدت یک هفته به‌صورت رایگان کنترل فشار خون می‌شوند، تصریح کرد: طبق دستورالعمل، تمامی مراکز درمانی خصوصی باید آمبولانس داشته باشند.

وی با اشاره شورای اسلامی شهر و شهرداری آبعلی نسبت به ورود بخش خصوصی اقدام نمایند، گفت: مجوزهای لازم برای استقرار پزشک در آبعلی صادر می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تاکید کرد: با توجه به جمعیت کم در آبعلی، ایجاد درمانگاه دولتی و داروخانه در این شهر امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا