نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

جلوگیری از بحران شیوع کرونا در شهرستان دماوند نیاز به همکاری شوراهای فرادستی و پایه دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت:جلوگیری از بحران شیوع کرونا در شهرستان دماوند نیاز به همکاری شوراهای فرادستی و پایه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مرتضی گل‌محمدی در چهل و دومین نشست شورای اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: در نشست شورای شهرستان که امروز برگزار شد اعضا حاضر شده و تبادل نظر پیرامون مسائل اخیر صورت گرفت و اتفاقات مثبتی رقم خورد.

وی افزود: در این نشست همچنین در خصوص وضعیت کرونا و شیوع ویروس انگلیسی و هشدارهای وزارت بهداشت در رابطه با مقابله با این بیماری در شهرستان تبادل نظر شد.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: با توجه به خبرهای خوب در رابطه با واکسن کرونا و نزدیک بودن ایام عید و تعطیلات ممکن است مردم دچار سهل انگاری در این رابطه شوند و شاهد افزایش مجدد آمار کرونا باشیم.

گل‌محمدی ادامه داد: برای جلوگیری از بحران شیوع ویروس کرونای انگلیسی می‌طلبد که شوراهای فرادستی و شوراهای پایه تصمیمات مثمرثمری را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: نیاز است که انقلابی عمل کنیم تا خوب بمانیم، هر جا که به سخنان و فرامین و سیره رهبر انقلاب گوش سپردیم پیروز شدیم لذا ضرورت دارد در خصوص مقابله با کرونا نیز طبق فرامین ایشان عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا