جشن پیروزی ملت ایران و انتخاب اصلح در دماوند برگزار شد

همزمان با دهه کرامت و برگزاری انتخابات ۲۸خردادماه، جشن پیروزی ملت ایران و انتخاب اصلح با حضور اقشار مختلف مردمی در دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از ایرنا، مردم ولایتمدار دماوند و هواداران رئیس جمهوری منتخب در شهرستان، عصر چهارشنبه با حضور در بوستان خانواده، به شکرانه حضور باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد و کسب اکثریت آرا توسط سید ابراهیم رئیسی با برگزاری برنامه های متنوع در این مراسم شرکت کرده و جشن گرفتند.

سیداحمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت و پیروزی رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی در سخنرانی اخیر خویش در حرم امام رضا(ع) تاکید کرد که نخواهیم گذاشت حرف رهبرمان بر زمین بماند.

وی ادامه داد: انتخاباتی که در خردادماه برگزار شد اتفاقات عجیبی در آن رخ داد چراکه برغم تذکرات رهبر معظم انقلاب، شاهد اختلالات و اخلال در برگزاری آن بودیم به نحوی که در چند روز گذشته نمایندگان مجلس تذکرات متعددی دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، دو کمیسیون شوراها و اصل ۹۰ مامور رسیدگی شدند، بیان داشت: کمبود تعرفه رای و اعضای شعب در زمان برگزاری انتخابات و همچنین تاخیر بسیار در آغاز رای گیری در برخی شعب، اختلال در ادامه رای گیری، قطع مکرر برق، عدم آموزش اعضای شعب و عدم اعطای تعرفه ریاست جمهوری در برخی شهرستان‌ها از جمله مشکلات پیش آمده بود.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انواع تهمت ها، ترفند ها و فتنه ها علیه آیت الله رئیسی انجام شد اما به لطف خدا و توکل شما به خداوند متعال و معصومان، آتش تهمت ها و فتنه ها به امر الهی تبدیل به گلستان برای ابراهیم زمان شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی بیش از ۱۸ میلیون رای کسب کرد و فاصله زیادی با نفر دوم داشت، خاطرنشان کرد: اگر مردم مشارکت کمی داشتند از عملکرد شما بوده است؛ بیش از ۳۴سال قوه مجریه در دست شما بود و برخوردتان را با مردم و منتقدان دیدیم که تهمت ها و اهانت هایی زده شد اما امروز منتخب مردم معتقد است کرامت انسانی باید رعایت شود و خود را خادم همه مردم می‌داند.

رسولی نژاد بیان داشت: رئیس جمهور متعلق به همه ملت است و مردم حقوق مختلفی دارند که در این سالها نادیده گرفته شد و شرایط سختی برای مردم ایجاد شد؛ بسیار بر مردم فشار آوردید که در انتخابات شرکت نکنند و با وجود آنکه در ابتدای سال اعلام کردید گرانی نخواهیم داشت ولی شاهد گرانی ها بودیم.

وی بیان داشت: امروز نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد و مجلس نهایت همکاری خود را با دولت اعلام داشته و خواهد داشت و البته بر عملکردها نیز نظارت جدی دارد تا بتوانیم مشکلات مردم همچون مقابله با تورم و مبارزه با فساد و دیگر موارد را برطرف کنیم.

این مقام مسئول گفت: مجلس و دولت دست در دست هم خواهند داد و به گونه ای عمل می کنند که کسانی که رای دادند، پشیمان نشوند و آنهایی که رای ندادند افسوس بخورند و انشاالله آینده خوبی برای کشور رقم خواهد خورد و مجلس نیز پیگیر مطالب شما است.

.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا