رئیس اداره گاز شهرستان دماوند:

جذب پیمانکار برای گازرسانی به 7 روستای شهرستان دماوند انجام شده است/ عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای یهر، کهنک، دهنار، هویر و مومج تا اواسط مردادماه انجام می‌شود

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند از جذب پیمانکار برای گازرسانی به هفت روستای این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای یهر، کوهونک، دهنار، هویر و مومج تا اواسط مردادماه انجام می‌شود.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: پیمانکاران گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان دماوند شامل روستاهای هاشمک، رودافشان، گرمابسرد، مومج، هویر، دهنار و کهنک جذب شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از شبکه گازرسانی به رودافشان انجام شده و در مرحله تست قرار دارد، گفت: روستاهای گرمابسرد و هاشمک در مرحله تجهیز کارگاه هستند و تا پایان تیرماه سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

*عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای ذره‌در و عباس‌آباد نیز به 50 درصد رسیده است/ عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای یهر، کوهونک، دهنار، هویر و مومج تا اواسط مردادماه انجام می‌شود

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند ادامه داد: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای ذره‌در و عباس‌آباد نیز به 50 درصد رسیده است، این پروژه‌ها حدود یک ماه و نیم پیش شروع شده بود.

زمانی عنوان کرد: مرحله مناقصه در روستاهای یهر، کوهونک، دهنار، هویر و مومج انجام شده و تا اواسط مردادماه عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که قرار شده مراسم کلنگ‌زنی افتتاحیه گازرسانی به این روستاها نیز تا هفته دولت انجام می‌شود.

*طی سه ماهه اول سال 98 بیش از 450 انشعاب گاز در شهرستان دماوند نصب شده است/ تاکنون حدود 15 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دماوند اجرا شده است

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند در خصوص نصب انشعابات و علمک‌ها در سطح شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر به علت درخواست‌های زیاد، سه پیمانکار در مرکز شهرستان، بخش‌های غرب و شرق شهرستان دماوند مشغول به کار شده‌اند.

زمانی ادامه داد: طی سه ماهه ابتدای امسال بیش از 450 انشعاب نصب شده و تاکنون حدود 15 کیلومتر شبکه طی این مدت اجرا شده است.

وی بیان کرد: رایزنی‌هایی از طریق استانداری و شرکت ملی گاز استان تهران به عمل آمده و تلاش می‌شود مشکل انشعابات موقت که قبلاً اقدام شده بود، رفع شوند و اشتراک‌پذیری به شکل قبل بازگردد.

*پاسخگویی به مشکلات گازرسانی مجتمع مسکونی سلحشوران برعهده هیات مدیره مجتمع است

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند با اشاره به مشکلات مجتمع مسکونی سلحشوران در انتهای خیابان سپاه گیلاوند، گفت: بنا به درخواست سازندگان مجتمع ۲۰۰ واحدی نوین در اسفندماه سال ۸۸ جریان گاز به وسیله نصب کنتور در ورودی شهرک مذکور وصل گردید.

زمانی گفت: در پی این موضوع به دلیل سوء مدیریت هیات مدیره مجتمع که قادر به جمع‌آوری و پرداخت هزینه گاز بهاء نبودند و به اخطارهای قطع گاز توجه نمی‌نمودند در چندین مرحله گاز مجتمع قطع و پس از پرداخت هزینه گاز بهاء وصل گردید.

وی تصریح کرد: مجدداً به در خواست هیات مدیره مجتمع مبنی بر تفکیک و واگذاری کنتورهای مجزا ۲۰۰ کنتور تغییرات مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند ادامه داد: در این راستا هیات مدیره مبادرت به عقد قرارداد لوله کشی و نصب انشعاب در داخل مجتمع با پیمانکار مورد نظر خود نموده و تصاویر نشان داده شده در گزارش ناشی از بی مبالاتی هیات مدیره مجتمع در نظارت بر حسن انجام کار پیمانکار و عدم نظارت بر عملکرد ایشان است.

زمانی گفت: در حال حاضر نیز به دلیل مشکلات مالی و اختلافات بین اعضاء هیات مدیره پروژه نیمه کاره و در وضعیتی که در گزارش مشاهده شده قرار گرفته است و پاسخگوی اصلی موارد ذکر شده در گزارش، هیات مدیره مجتمع می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا