فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه:

جانمایی ۱۶۰ نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در دماوند/ برخورد جدی با تخلفات ستادهای انتخاباتی

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، از جانمایی ۱۶۰ نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلف انتخاباتی از سوی ستادهای نامزدها، به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در خصوص آغاز فرآیند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این منطقه اظهار کرد: طبق قانون و برنامه زمان‌بندی شده، فعالیت تبلیغاتی ۱۷ نامزد انتخابات مجلس به مدت ۷ روز در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی ادامه دارد.

وی افزود: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، بیش از ۱۶۰ نقطه به منظور انجام تبلیغات نامزدها در شهرها و روستاهای شهرستان دماوند در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: انتظار می‌رود نامزدهای انتخابات، تبلیغات محیطی خود را صرفاً در مکان‌های تعیین شده انجام دهند؛ این مکان‌ها توسط شهرداری‌ها برای انجام تبلیغات مجاز کاندیداها پیش‌بینی و تعیین شده است.

صفری در خصوص نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس تصریح کرد: اکیپ‌های ویژه‌ای برای نظارت بر ستادهای انتخاباتی نامزدها تشکیل شده است که در صورت مشاهده تخلف انتخاباتی، به شدت با متخلفان برخورد می‌شود و هرگونه تبلیغات غیرمجاز امحا خواهد شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا