امام جمعه دماوند:

ثروتمندان باید در رفع مشکلات نیازمندان پیش قدم شوند/ رونق بخشیدن به تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها باید اولویت دولت باشد/ آمریکا در ماموریت ایجاد شکاف بین ایران و عراق شکست خورده است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه ثروتمندان باید در رفع مشکلات نیازمندان پیش قدم شوند، گفت: رونق بخشیدن به تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها باید اولویت دولت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین‌ کاظم فتاح دماوندی در حطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دماوند جمع نمازگزارن اظهار کرد: همه مردم ایران باید به هم کمک کنند و ثروتمندان باید در رفع مشکلات نیازمندان پیش قدم شوند.

وی افزود: با مشارکت اجتماعی و همدلی شاهد این خواهیم بود که تیغ تحریم‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران کند شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام، گفت: در این دیدار ایشان فرمودند در مواجه با دشمن گزینه قطعی ملت ایران مقاومت در همه زمینه‌ها است و با توجه به اراده‌ای که در ملت ایران وجود دارد به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

فتاح دماوندی با بیان اینکه دولت باید برای درمان اقتصاد مریض ایران چاره‌ای بیندیشد، بیان کرد: ساختار بودجه کشور و نظام بانکی باشد اصلاح شود و شرطی بودن اقتصاد به مسائل خارجی و نفت، زخم کهنه اقتصاد ماست.

وی افزود: رونق بخشیدن به تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها باید اولویت دولت باشد و مردم هم رد این رابطه وظایفی دارند تا با خرید محصولات ایرانی و پرهیز از اسراف و اصلاح الگوی مصرف به کمک اقتصاد کشور بیایند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اگر مردم و دولت برای تحقق اقتصادی دست در دست یکدیگر بگذارند، نه آمریکا و نه زورگویی دیگر هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه ما باید در سطح منطقه دوستان خود را هم افزایش بدهیم، بیان کرد: امروز آمریکا از روابط مثبت روبه رشد بین تهران و بغداد عصبانی است.

وی گفت: خوشبختانه آمریکا در ماموریت ایجاد شکاف بین ایران و عراق شکست خورده است، آمریکا قصد داشت عراق را در تحریم علیه ایران با خود همراه کند، اما موفق به اجرای این اقدام نشد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه آمریکا به خوبی می‌داند که اگر دست از پا خطا کند همه منافعش در خاورمیانه بر باد می‌رود، گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی برای نظامیان ما لقا کوچکی هستند که به راحتی بلعیده می‌شود.
صهیونیست‌ها و سعودهای تمایل دارند آمریکا به نیابت از آنها با یران بجنگد چراکه خودشان جراتی ندارند.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه درست است که ترامپ احمق می‌باشد ولی نه آنقدر که وارد جنگ با بران شود، عنوان کرد: ایران تاکنون در برابر دشمنی‌های سعودها و اماراتی‌ها بران تاکنون خشونت نداری کرده است، هرکسی چه اصالتاً و چه نیابتا به ایران تجاوز کند، استخوان‌هایش خورد خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: عزت، استقلال و سربلندی کشورمان را مدیون امام و شهدا هستیم و با راهی که در ایمان پیش گرفتیم، قطعا در این راه جان‌فشانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا