مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند:

هیئت‌های مذهبی نسبت به اخذ و تمدید مجوز هر چه سریع‌تر اقدام کنند/ تاکنون ۶۵ هیئت‌ مذهبی شهرستان دماوند در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند از ثبت‌نام ۶۵ هیئت و تشکل مذهبی در سامانه طوبی خبر داد  و گفت: هیئت‌های مذهبی نسبت به اخذ و یا تمدید مجوز هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

رحیم باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: هیئت و تشکل مذهبی‌های در سطح شهرستان دماوند با محوریت فرهنگ قرآن، عترت و زنده نگه داشتن سنت عزاداری‌ و جشن‌ به‌مناسبت‌های مختلف در طول سال به صورت هفتگی، فصلی یا ماهانه برنامه‌های را اجرا می‌کنند.

وی افزود: تاکنون با تلاش و پیگیری همکاران تبلیغات اسلامی ۶۵ هیئت مذهبی شهرستان دماوند در این سامانه کشوری ساماندهی ثبت‌نام‌شده‌اند که از این تعداد حدود ۳۵ هیئت مذهبی به تائید رسیده‌ است.

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند تاکید کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های مذهبی منوط به اخذ مجوز رسمی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد خواهشمندیم هر چه سریع‌تر هئیت‌‌های مذهبی شهرستان دماوند نسبت به اخذ و یا تمدید مجوز هیئت ضمن مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در سامانه طوبی اقدامات لازم جهت ثبت‌نام را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا