رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری دماوند:

ثبت‌نام ۱۴۲ خودرو جهت طرح سرویس‌های مدارس دماوند در سامانه پایش ناوگان سپند/ تاکنون ۷۸ خودرو برای سرویس‌ مدارس دارای پروانه فعالیت هستند

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری دماوند از ثبت‌نام  ۱۴۲ خودرو جهت طرح سرویس‌های مدارس در سامانه پایش ناوگان سپند خبر داد و گفت: تاکنون ۷۸ خودرو برای سرویس‌ مدارس دارای پروانه فعالیت هستند.

حمیدرضا غلامرضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: جهت سهولت جابجایی دانش آموزان و اطمینان خاطر والدین آنان با ارائه کارت سرویس مدارس به رانندگان، خدمات سرویس دهی و جابجایی کاملاً قانونی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: حدود ۱۴۲ خودرو جهت طرح سرویس‌های مدارس در سامانه پایش ناوگان سپند ثبت‌نام نمودند که تاکنون ۷۸ خودرو در این بخش دارای پروانه فعالیت هستند و زیر نظر سه شرکت مسافربری در منطقه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری دماوند تصریح کرد: مابقی خودروهای به دلیل نداشتن گواهی‌نامه معتبر (پایه دوم) و عدم مراجعه به دستگاه‌های مربوطه، در حال بررسی می‌باشد و فعلاً مجوز فعالیت ندارند.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری دماوند با بیان اینکه امسال نیز همانند سنوات گذشته متولی این امر سازمان حمل و نقل، آموزش و پرورش و پلیس راهور است، افزود: رانندگان متخلف بدانند که این سازمان در قالب گشت تلفیقی به همراه پلیس راهور از فعالیت کسانی که بدون برچسب و کارت مخصوص به عنوان سرویس مدرسه فعالیت می‌کنند، جلوگیری می‌کند.

غلامرضازاده مزایای استفاده از خودروهای سرویس مدرسه قانونی و مجوز دار را کنترل و نظارت بر نرخ کرایه سرویس مدارس، کنترل و نظارت بر تعداد دانش آموزان هر خودرو، نظارت بر عملکرد رانندگان، افزایش کیفیت خدمات مسافربری، وجود یک مرجع پاسخگو برای اولیاء دانش آموزان و رانندگان در صورت بروز هرگونه مسئله پیش‌بینی نشده، بیمه حوادث برای سرنشینان خودروی سرویس مدرسه و … است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا