رییس اداره گاز دماوند:

تکذیب افت فشار و کمبود گاز در دماوند/مردم نگران نباشند

رییس اداره گاز دماوند با اشاره به اینکه در شهرستان هیچ افت فشار و کمبود گاز وجود ندارد و پایداری در شبکه گازرسانی برقرار بوده و تداوم دارد گفت: مردم دماوند نگران قطعی گاز نباشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محسن زمانی در خصوص نگرانی مردم دماوند از سردی هوا و احتمال قطعی و یا یخ زدگی گاز در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهرستان دماوند هیچ گونه افت فشار و کمبود گاز نداشته و پایداری در شبکه گازرسانی برقرار بوده و تداوم دارد.

زمانی افزود: شهروندان محترم با مصرف بهینه انرژی گاز می‌توانند سایر هموطنان را در سایر نقاط سردسیر کشور همراهی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دمای مناسب در داخل منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است گفت: از شهروندان می‌خواهیم که از پوشاک مناسب این فصل در داخل منازل استفاده شود در صورت بارش برف سنگین حتماً تاکید می‌شود که از باز بودن دود کش‌ها اطمینان حاصل کنند که دچار گازگرفتگی نشده و گاز مونوکسید کربن از محیط خارج شود.

رئیس اداره گاز دماوند بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در گاز رسانی و یا قطع گاز به صورت موردی حتماً با شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند، همکاران ما در شرکت گاز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می‌باشند و در صورت رعایت صرفه‌جویی در مصرف هیچ گونه قطع گاز متصور نمی‌باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا