مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

تولید سالانه بیش ار ۵۵۶ تن عسل در شهرستان دماوند/ در حال حاضر مجوز تردد به سایر استان‌ها برای کلیه زنبورداران واجد شرایط صادر شده است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تولید سالانه بیش ار ۵۵۶ تن عسل در این شهرستان خبر داد و گفت: درحال حاضر مجوز تردد به سایر استان‌ها برای کلیه زنبورداران واجد شرایط صادر شده است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، به منظور تحقق شعار سال که تولید پشتیبانی مانع‌زدایی نام داشت به سراغ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند رفتیم تا یکی از دغدغه‌های کاری زنبورداران را بررسی کنیم.

همزمان با شیوع بیماری کرونا و اعلام محدودیت‌ها زنبورداران با مشکل تردد به استان‌های دیگر به خصوص شهرهای شمالی کشور مواجه بودند.

*۴۴۰ زنبوردار در شهرستان دماوند مشغول پرورش زنبور و تولید عسل می‌باشند

حسین اردلانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از تولید ۵۵۶ تن عسل توسط زنبورداران شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: ۴۴۰ زنبوردار در شهرستان دماوند مشغول پرورش زنبور و تولید عسل می‌باشند که حاصل زحمات شبانه روزی این فعالان عرضه تولید سالانه بیش از ۵۵۶ تن عسل است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با بیان اینکه سال گذشته زنبور دار نمونه از شهرستان دماوند به استان معرفی گردید، گفت: در خصوص مشکلات تردد زنبورداران به دیگر استان‌ها، مجوز تردد زنبورداران جهت جابجایی زنبور به استان‌های دیگر با مساعدت فرمانداری شهرستان دماوند صورت گرفت و درحال حاضر مجوز تردد برای کلیه زنبورداران واجد شرایط صادر شده است.

اردلانی عنوان کرد: زنبورداران جهت دریافت خدمات مي‌توانند به تعاونی زنبورداران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا