توسعه بیشتر زیر ساخت‌های فرهنگی در شهرستان دماوند/ استفاده از ظرفیت جوانان و استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه توسعه بیشتر زیر ساخت‌های فرهنگی خبر داد و گفت: از ظرفیت جوانان و استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان دماوند استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عصر روز سه‌شنبه محمد خراسانی‌زاده، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به همراه عبدالله بیگی، رئیس اداره ارشاد شهرستان و یوز باشی رئیس خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران، با رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دماوند در برگزاری مراسمات فرهنگی گفت: با توجه به اینکه شهرستان دماوند شهرستان دماوند از بیشینه بالای تارخی و مذهبی برخوردار است و مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان در ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی همیشه پیشگام بوده اند باید نسبت به توسعه هرچه بیشتر زیر ساخت‌های فرهنگی در شهرستان توجه ویژه شود و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از لحاظ فرهنگی، اتفاق‌های خوبی‌ در شهرستان دماوند رقم خورده است.

رضا طاهرخانی در این نشست، بر شناسایی کمبودها و پیگیری برای تأمین بودجه مورد نیاز و رفع این موارد، استفاده از ظرفیت جوانان و استعدادهای فرهنگی و هنری جهت اجرای برنامه های فاخر مذهبی، فرهنگی، حرکت و اقدام بر مبنای سند توسعه شهرستان تأکید نمود.

گفتنی است در این دیدار مسائل مربوط به تخصیص بودجه متناسب با ظرفیت شهرستان، برگزاری برنامه های مذهبی، ملی، فرهنگی و تامین نیروی انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا