فرماندار شهرستان دماوند:

توسط دانشگاه آزاد ساخت بیمارستان در رودهن کلید خورد/ تعیین تکلیف سند مالکیت روستای گلاهک رودهن در دستور کار قرار دارد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مقدمات ساخت بیمارستان بخش رودهن که چند سالی است مطرح شده و مطالبه به‌حق مردم این شهر است، توسط دانشگاه آزاد اسلامی این شهر و با مشارکت خیرین محلی انجام شده است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مردم بخش رودهن با حضور برخی مسئولان و مردم در مسجد علی ابن ابیطالب اظهار کرد: در سال‌های گذشته مقرر بود در قبال اهدای 15 هکتار زمین به دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه اقدام به ساخت بیمارستان 100 تختخوابی و ایجاد دانشکده‌های پزشکی کند.

وی ادامه داد: در آخرین نشستی که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دیگر مسئولان شهری و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار، مقرر شد با مشارکت این دانشگاه و خیرین محلی در زمینی که به دانشگاه آزاد اختصاص یافته و باهدف توسعه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، این بیمارستان نیز ساخته شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ساخت بیمارستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این اقدام با توجه به برنامه آتی دانشگاه در خصوص توسعه و تقویت زیرساخت‌های رشته‌های پزشکی و همچنین نیاز مردم منطقه به بیمارستان، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

*صادر نشدن مجوز ساخت و ساز در روستای گلاهک برای اراضی دارای سند/ تعیین تکلیف سند مالکیت روستای گلاهک در دستور کار قرار دارد/ سنددار بودن اراضی دلیل بر صدور مجوز ساخت و ساز نخواهد بود

فرماندار شهرستان دماوند همچنین با اشاره به یکی از مشکلات مطرح شده در خصوص صادر نشدن مجوز ساخت و ساز در روستای گلاهک برای اراضی دارای سند اضافه کرد: صدور مجوز ساخت و ساز در محدوده مشخص صورت می‌گیرد و صرفاً سنددار بودن اراضی دلیل بر صدور مجوز ساخت و ساز نخواهد بود.

صفری با بیان اینکه تعیین تکلیف سند مالکیت روستای گلاهک در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود خارج از بافت و حریم روستای گلاهک مربوط به شهر رودهن است و نهادهای ذی‌ربط در رفع مشکلات زیر بنایی و روبنایی اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به مباحث مربوط به نصب انشعاب گاز در سطح شهرستان عنوان کرد: در سال گذشته طبق برنامه عملیاتی که در نظر گرفته شد می‌بایست 700 علمک در سطح شهرستان نصب می‌شد اما حدود 2 هزار علمک در این مدت نصب شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا