نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

تهاجم فرهنگی امروز بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی امروز بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی‌نژاد در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۰ به اهمیت فرهنگ و تهاجم فرهنگی، اقتصاد و معیشت مردم به عنوان تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تهاجم فرهنگی امروز بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، دستگاه‌ها ونهادهای فرهنگی در فضایی که ایجاد شد و نیز در تغییر ذائقه و الگو و رفتار در جامعه کوتاهی کرده‌اند.

وی با اشاره به جریان نفوذ نیز اظهار کرد: در سال‌های قبل مشکلاتی را در این حوزه در کشور شاهد شدیم، در سطح شهرستان دماوند باید در قالب شورای فرهنگ عمومی برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد و تلاش شود مشکلات به حداقل برسند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی  افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم چهره‌های تاثیرگذاری حضور دارند و مباحث تعالی خانواده، جمعیت، فرزندآوری و مشوق‌ها در این مجلس مصوب و تایید شدند که آثارش را خواهد گذاشت البته باید نظارت بر اجرای قانون مورد توجه باشد.

رسولی‌نژاد ادامه داد: گاهی در اجرای قوانین دچار مشکل می‌شویم، ممکن است دولت قوانین را قبول نداشته باشد و در ادامه به گونه ای عمل کند که اثرات قانون را خنثی کند یا سلیقه ای عمل شود.

وی تصریح کرد: در خصوص موانع زدایی تولید روز گذشته در مجلس کمیته ویژه‌ای تشکیل دادیم و از بخش های غیردولتی، خصوصی و تعاونی دعوت کرده و نقطه نظرات انها را گوش کردیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امید است نتیجه عملکرد شورا در پایان سال قابل قبول باشد، بخشی از موانع تولید به فضای مجازی بازمی‌گردد و نیاز است به رها شدن فضای مجازی و تاثیرات آن بر اذهان توجه ویژه شود.

رسولی‌نژاد گفت: امسال نیز روند سال گذشته ادامه دارد و در بخش فرهنگی قطعا تصمیمات خوبی اتخاذ خواهد شد و امید است با همکاری دولت و در اجرا تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا