رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند:

توزیع بیش از 37 تن گوشت و مرغ منجمد در شهرستان دماوند/ تاکنون شکایتی از مردم مبنی بر توزیع نادرست اقلام دولتی در دماوند نداشتیم

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از توزیع بیش از 37 تن گوشت و مرغ منجمد در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون شکایتی از مردم مبنی بر توزیع نادرست اقلام دولتی در دماوند نداشتیم.

حسین اردلانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت در زمینه تنظیم بازار، اقلام مصرفی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد شامل گوشت و مرغ منجمد، شکر بسته‌بندی شده و فله‌ای، برنج تایلندی و هندی و تخم مرغ است.

وی افزود: این اقلام از ابتدای سال تاکنون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا مباشر توزیع شده‌اند حتی تصمیماتی در خصوص توزیع این اقلام در روستاها گرفته شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 17 تن گوشت منجمد، 20 تن مرغ منجمد، 17 تن شکر فله‌ای، 10 تن شکر بسته‌بندی، 20 تن برنج تایلندی، 7 و نیم تن برنج هندی و 200 کارتن تخم مرغ توزیع شده است.

*تاکنون 3 روستای شهرستان دماوند اقلام دولتی را به صورت سیار یا فله در اختیار مردم قرار داده‌اند

اردلانی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته در سه روستا اقلام خوراکی به صورت سیار یا فله در اختیار مردم قرار گرفته شد و در صدد هستیم تعداد روستاها را افزایش دهیم، همچنین سعی بر این است که سهمیه شهرستان و محل‌های عرضه محصولات را بیشتر کنیم.

*طبق تصمیم شورای تنظیم بازار استان تهران اقلام دولتی بیشتر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود/ تاکنون شکایتی از مردم مبنی بر توزیع نادرست اقلام دولتی در دماوند نداشتیم

وی گفت: طبق تصمیم شورای تنظیم بازار استان تهران و کشور این اقلام بیشتر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون جامبو توزیع می‌شود و با توجه به درخواست مردم به صورت مباشر در دیگر نقاط و فروشگاه‌ها نیز توزیع خواهد شد، در روستاها نیز به صورت سیار یا نقاط مطمئن توزیع می‌شوند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: قیمت گوشت منجمد کیلویی 29 هزار تومان است اما گوشت تازه که در فروشگاه‌هاست کیلویی 75 هزار تومان فروخته می‌شود و این رقم کمتر از نصف است.

اردلانی با اشاره به اینکه تقاضا برای این اقلام زیاد بوده و استقبال خوبی شده است و امیدواریم در آینده این سهمیه بیشتر شود، عنوان کرد: البته مقدار مشخصی تا پایان سال تعیین نشده است اما به محض توزیع سهمیه‌ها مکاتبه کرده و سهمیه را بیشتر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به نظارت‌های جهاد کشاورزی، اداره اصناف و صنعت و معدن که به صورت گشت‌های ویژه و مستمر هفتگی و نامحسوس صورت می‌گیرد تاکنون شکایتی از مردم مبنی بر توزیع نادرست به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. لطف میکنید اگر دقیق بفرمایید که کدام یک از فروشگاه ها و کی توزیع شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا