تمهیدات ویژه جلوگیری از خروج غیرقانونی گندم در دماوند/ خروج گندم از دماوند یکی از مصادیق قاچاق کالا محسوب می‌شود

معاون اداری مالی مدیریت جهاد کشاورزی دماوند با بیان اينکه تمهیدات ویژه جلوگیری از خروج غیرقانونی گندم در نظر گرفته شده است، گفت: خروج گندم از دماوند یکی از مصادیق قاچاق کالا محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، دوازدهمین جلسه قرار گاه امنیت غذایی در خصوص پیشگیری از خروج غیر قانونی تولیدات بخش کشاورزی و به طور خاص فرار محصول استراتژیک گندم از چرخه خرید تضمینی و جلوگیری از سوء‌استفاده عوامل واسطه و دلالان با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

هاشمی معاون اداری مالی مدیریت جهاد کشاورزی دماوند گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت گندم در شهرستان دماوند لازم است تمهیدات ویژه در رابطه با خروج غیرقانونی گندم در نظر گرفته شود.

وی افزود: خروج گندم تولیدی شهرستان دماوند به خارج از شهرستان ممنوع می‌باشد و با هماهنگی‌های صورت گرفته نیروی انتظامی از خروج گندم از شهرستان جلوگیری خواهد کرد.

معاون اداری مالی مدیریت جهاد کشاورزی دماوند خاطر نشان کرد: خروج گندم از شهرستان یکی از مصادیق قاچاق کالا محسوب می‌شود.

هاشمی افزود: قیمت خرید تضمینی گندم امسال ۱۱/۵۰۰ تومان می‌باشد و تمام تلاش دولت بر این است که در کمتر از یک هفته مبلغ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا