فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

تلاش برای آماده‌سازی فضای پرشور انتخاباتی در دماوند

فرماندار دماوند گفت: تلاش ما این است که در اجرای انتخابات به گونه‌ای عمل کنیم که فضای خوبی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی آماده شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در مراسم تقدیر از بانوان کارمند فرمانداری دماوند به مناسبت گرامیداشت روز زن اظهار کرد: ما تاکنون دوران پرکاری مانند اتفاقات طبیعی و برنامه‌های دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشتیم و اکنون در فصل انتخابات هستیم.

وی افزود: در شهرستان دماوند اتفاق‌های خوبی در بحث پروژه‌ها رخ داد و پروژه‌های سنگینی در حوزه شبکه فاضلاب و شهرک صنعتی انجام شد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: زمان پروژه‌ها در دماوند بیانگر این موضوع است که در این شهرستان استعدادی ایجاد شده که برخی از پروژه‌ها در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به گزارش‌ها و رتبه‌هایی که شهرستان دماوند در سطح کلان شهرستان و استان تهران کسب کرده، این شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و بسیاری از موضوعات مورد پیگیری به ثمر رسیده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: برخی از پروژه‌های شهرستان دماوند در سطح استانی و ملی مطرح است که از جمله آن می‌توان به پروژه جمع‌آوری شبکه فاضلاب و ورزشگاه پنج هزارنفری اشاره کرد.

صفری عنوان کرد: این قبیل اتفاقات و همچنین موضوعات مربوط به حوزه صنعت و معدن نشان می‌دهد که عزم همکاران ما جزم است و نظارت عالی به عنوان دستگاه حاکمیتی در شهرستان دماوند کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، همه تلاش ما این است که در اجرای انتخابات به گونه‌ای عمل کنیم که فضای خوبی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی آماده شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به رقابتی بودن فضای انتخابات در شهرستان دماوند و حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، شاهد رقابت خوب و مشارکت بالایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا