تقدیر مدیران شهری از پزشکان و مدافعان سلامت شهر آبسرد به مناسبت روز پزشک

مدیران شهری از پزشکان و مدافعان سلامت شهر آبسرد به مناسبت روز پزشک تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ظهر امروز ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی و سرپرست شهرداری آبسرد با حضور در مرکز جامع سلامت و بهداشت و درمانی شهید محسنی آبسرد و مطب پزشکان سطح شهر طی دیداری ضمن خسته نباشد و خداقوت از مدافعان سلامت شهر در بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک با اهداء گل و لوح تقدیر از فعالان تلاشگر این عرصه خطیر تقدیر و تشکر نمودند.

غلامرضا ربیعی، سرپرست شهرداری آبسرد اظهار داشت: نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زاد روز تولد ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در  ایران اسلامی دارد.

وی افزود: پزشکانی که علم، حکمت و اخلاق را در هم آمیخته و با صبر و بردباری از هیچ تلاشی برای زدودن  درد و رنج و پریشانی  از بیماران خود دریغ نمی کنند و تمام توان خود را به کار می گیرند تا لباس عافیت بر تن رنجورشان پوشانده و لبخند بر لبانشان بنشانند.

سرپرست شهرداری آبسرد گفت: بر این اساس برای کلیه پزشکان این مرز و بوم خصوصا” پزشکان زحمتکش در شهر آبسرد که با تمام توان، خود را وقف رسیدگی به بیماران، علی الخصوص بیماران درگیر با این بیماری کرونا نموده‌اند آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

انتهای پبام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا