عدم توانایی سرمایه‌گذار عامل تعطیلی شهربازی رنگین کمان دماوند است/ شهربازی دماوند با تجهیزات استاندارد بعد از تعیین تکلیف حقوقی مجدداً راه‌اندازی می‌شود

شهردار دماوند با بیان اینکه عدم توانایی سرمایه‌گذار عامل تعطیلی شهربازی رنگین کمان دماوند است، گفت: شهربازی دماوند با تجهیزات استاندارد بعد از تعیین تکلیف حقوقی مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

عباس صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در رابطه با پلمب شهربازی دماوند اظهار کرد: در سال 92 شهردار وقت قراردادی با مجموعه‌ای که مقرر شده بود شهربازی را احداث کند منعقد کرد که بر این اساس مقرر شد شهرداری زمین را در اختیار بگذارد و پیمانکار نیز متعهد شده بود که به عنوان سرمایه‌گذار تجهیزات بازی را در شهربازی مستقر کند.

وی افزود: بعد از گذشت یکسال که از انعقاد قرارداد گذشته بود و مقدمات کار آماده شده بود یکی از تجهیزات نصب شد، اما تجهیزات باید استاندارد داشته باشند.

شهردار دماوند گفت: مردم از تجهیزات شهربازی که شاید جذابیت چندانی در شهر نداشتند استقبال چندانی نکردند و به دلیل استاندارد نبودن با اخطارهای متعددی از سمت شهرداری مواجه شد و تاکید شد که شهربازی باید نقطه جذب خوبی در شهر داشته باشد.

شهردار دماوند تصریح کرد: از آنجا که نقطه جذبی ایجاد نشد و فرد مذکور قادر نبود که بیمه کارگران و حتی هزینه برق را پرداخت کند، شهرداری نیز اخطارهای متعددی برای اخذ استانداردها صادر کرد.

صفری عنوان کرد: از سوی دیگر اخطارهای پرداخت حقوق بیمه و قبوض آب و برق و گاز مصرفی صادر شد که متأسفانه به علت عدم توانایی سرمایه‌گذار اتفاقی را شاهد نشدیم و شهرداری مجبور به پلمب این شهربازی شد.

وی ادامه داد: این موضوع در حوزه حقوقی شهرداری دماوند پیگیری می‌شود تا مطالبات شهرداری وصول شود و امیدواریم بعد از تعیین تکلیف شهربازی را مجدداً با کیفیت بهتر و تجهیزات جدیدتر و استاندارد راه‌اندازی کنیم.

وی در خصوص ضرورت نظارت‌های مستمر و دائمی در حین احداث تجهیزات و امکانات گفت: اخذ تأییدیه استاندارد زمانی اتفاق می‌افتد که تجهیزات نصب شده باشد؛ سازمان استاندارد برخی تجهیزات را استاندارد اعلام کرده بود اما برخی دیگر هنوز استاندارد نبودند.

شهردار دماوند بیان کرد: تجهیزاتی که مهر استاندارد نداشتند مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، پیمانکار نیز نتوانست در زمان مقرر استاندارد تجهیزات را اخذ کند و شهرداری شهربازی را پلمب کرد.

صفری تصریح کرد: زمان رسیدگی به مباحث حقوقی و دادگاهی در اختیار ما نیست و اگر این موضوعات به نتیجه برسد شهربازی راه‌اندازی می‌شود، اما پارک شهربازی جدا از این مجموعه، فضای خوبی دارد و شهروندان و گردشگران استقبال خوبی از آن دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا