مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان دماوند:

تعاونی‌هایی فعال در مسکن مهر دماوند باید دفترشان در منطقه مستقر باشد/ بابت محوطه‌سازی مسکن مهر تعاونی‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند

مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان دماوند با بیان اینکه تعاونی‌هایی فعال در مسکن مهر دماوند باید دفترشان در منطقه مستقر باشد، گفت: بابت محوطه‌سازی مسکن مهر تعاونی‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند.

رضا اسماعیلی  در حاشیه نشست بازآفرینی شهری و شورای مسکن شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: بابت پروژه‌های مسکن مهر دماوند، اتحادیه ۴۳ هکتار را تکمیل کرد و به راه و شهرسازی تحیول داد که علاوه‌بر این آماده‌سازى سایت 16 هكتارى در دست اقدام و اجراست.

وی افزود: در خصوص ساختمان‌ها دو تعاونی مهر یک و مهر هفت دارای مشکل هستند که پیگیر تعیین تکلیف بلوک آخر در تعاونی مهر 1 انجام خواهد شد، 200 واحد تعاونی مهر هفت نیز تا هفته آینده جلسه‌ای تشکیل می‌شود که پیمانکار تعیین تکلیف شود و یا کار کند یا خود تعاونی کار را ادامه دهد.

مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان دماوند در ادامه گفت: بابت محوطه‌ها قرار بر این شده است که تعاونی‌ها به راه و شهرسازی درخواست خرید پارکینگ‌های محوطه روباز برای تعاونی‌ها بدهند.

اسماعیلی عنوان کرد: مقرر شده تعاونی‌هایی که در شهرستان دماوند فعالیت می‌کنند و دفترشان در تهران مستقر است با مساعدت معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعاونی شهرستان دماوند ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: اکثر مشکلات موجود مسکن مهر در زمینه خدمات‌رسانی است، اگر طی ۱۰ روز آینده خدمات رسانی‌ها تکمیل شود.

مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان دماوند گفت: تعاونی‌های مردم سالاری، بهینه کار امروز، مسیح دانشوری و هلال‌احمر مشکلات خدمات‌رسانی دارند و واحدهاى اين تعاونها اماده تحويل ميباشد که در هفته تعاون و دولت اماده افتتاح است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا