در نشست شورای مسکن مهر شهرستان دماوند مطرح شد؛

تصفیه‌خانه شماره 2 مسکن مهر مهرآباد رودهن در حال آماده‌سازی و تحویل است/ نبود روشنایی و راه دسترسی، عمده مشکل مسکن مهر مهرآباد/ نصب 470 کنتور در تعاونی مهر یک و چهار مسکن مهر مهرآباد

آماده‌سازی و تحویل تصفیه‌خانه شماره 2 مسکن مهر مهرآباد رودهن و نصب 470 کنتور در تعاونی مهر یک و چهار مسکن در این پروژه از جمله موضوعات مطرح شده در نشست شورای مسکن شهرستان دماوند بود.

مسعود هادی‌زاده، رئیس اداره آب و فاضلاب شهر رودهن نیز در نشست شورای مسکن مهر شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به رها شدن فاضلاب در سال‌های گذشته، در اردیبهشت‌ماه سال جاری جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهرآباد در دستور کار قرار گرفت و تاکنون مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تصفیه‌خانه شماره یک مهرآباد تحویل اداره آب و فاضلاب گردید و لازم است افراد در خصوص خرید انشعاب اقدام کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر رودهن اضافه کرد: همچنین تصفیه‌خانه شماره 2 نیز در حال انجام فرایند آماده‌سازی برای تحویل است که باید ظرف مدت یک ماه این اقدام اجرایی شود.

هادی‌زاده در خصوص انتقال آب تصریح کرد: در مردادماه سال جاری خط انتقال آب و اتصال‌ها به بهره‌برداری رسیده و مخزن پنج هزار متر مکعب مهرآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و در حوزه فاضلاب نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

*نبود روشنایی و راه دسترسی، عمده مشکل مسکن مهر مهرآباد

همچنین رضا اسماعیلی رئیس اتحادیه مسکن مهر شهرستان دماوند اظهارداشت: 90 درصد از مشکلات پروژه مسکن مهک گیلاوند برطرف شده و فقط در قسمت ۱۶ هکتاری بحث انشعابات دارای مشکلاتی است که خط انتقال آب و گاز انجام شده و تنها علمک‌گذاری باید مد نظر قرار گیرد؛ همچنین 90 درصد از امور مربوط به اداره برق نیز به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در پروژه مهرآباد مشکل آب و فاضلاب حل شده و سه دستگاه تصفیه خانه آماده است، تصفیه خانه یک و دو مشکلی ندارند و تصفیه خانه دو در حال اجرای تحویل است.

رئیس اتحادیه مسکن مهر شهرستان دماوند از نبود روشنایی و معضلات راه دسترسی به عنوان مشکلات مسکن مهر مهرآباد نام برد و بیان کرد: در طول روزهای اخیر تمام شبکه 16 هکتاری در حال اجرای برق رسانی است و خوشبختانه در طول سه سال اخیر تعاونی‌ها از جهت نظارت تسلط بیشتری بر پیمانکاران دارند و از این رو روند پیشرفت اجرایی مسکن مهر بهتر شده است.

*نصب 470 کنتور در تعاونی مهر یک و چهار مسکن مهر مهرآباد

علیرضا قاسمی، رئیس اداره برق بخش رودهن در خصوص مسائل مربوط به برق مسکن مهر مهرآباد بیان کرد: در 20 روز قبل مناقصه‌ای انجام شد و 770 میلیون تومان به پیمانکار ابلاغ شد که 300 میلیون از این میزان در خصوص مهر یک و چهار هزینه گردید.

وی اضافه کرد: تا پایان ماه جاری تعداد 470 کنتور در تعاونی‌های یک و چهار نصب خواهد شد که 40 کنتور نیز در طول روزهای اخیر نصب گردید.

رئیس اداره برق بخش رودهن در خصوص روشنایی بلوار اصلی مسکن مهر گفت: تاکنون 107 میلیون تومان در این خصوص اعتبار دریافت کردیم که به محض اتمام دو پروژه مذکور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا