تصرفات اراضی ملی در برخی از نقاط بخش رودهن به کوه‌ها رسیده است/ لزوم ساماندهی مشاورین املاک فاقد مجوز قانونی در رودهن

رئیس حوزه قضایی و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال بخش رودهن گفت: تصرفات اراضی ملی در برخی از نقاط بخش رودهن به کوه‌ها رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، زیداله خدایاری در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص تصرفات اراضی ملی گفت: هدف از برگزاری این جلسه که در طی سال ادامه دار خواهد بود بررسی راهکارها و شناسایی خلاء های قانونی و کمک به رفع تصرفات است.

وی ادامه داد: آب و هوای خوب و وضعیت مناسب جغرافیایی بخش رودهن موجب تصرفات زیاد توسط افراد سود جو و متخلف شده و متاسفانه هر روز شاهد پیشرفت اینگونه تخلفات درسطح منطقه هستیم.

خدایاری با بیان اینکه گزارشات دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید بسیار کامل و جامع باشند افزود: تمامی احکامی که از سوی حوزه قضایی به جهت تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز انجام می گیرد باید بصورت کامل انجام شود و تخریب های ناقص مورد قبول نیست.

رئیس حوزه قضایی و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال بخش رودهن اظهار داشت: بعد از اجرای احکام نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، شخصا از محل مورد نظر بازدید خواهم نمود و اگر احکام، ناقص اجرا شود و یا گزارش خلاف واقع به دادگستری ارائه شود قطعا افراد و ادارات مربوطه خاطی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت چرا که حتی یک عدد آجر نباید بر روی دیوارها و بنای مذکور باقی بماند.

خدایاری تصریح کرد: گزارشات تصرفات در نقاط مختلف رودهن از جمله گلاهک، کریتون، سادات محله، آبک دره، تجرک، مهرآباد و … بدست ما رسیده و متاسفانه در برخی نقاط تصرفات اراضی ملی به کوه ها هم رسیده است و متخلفین و متصرفین مطمئن باشند با همه آنها برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن در پایان گفت: تشکیل گشت مشترک توسط ادارات مربوطه، ساماندهی مشاورین املاک، جمع آوری مشاورین املاک فاقد مجوز، عدم ارائه خدمات از سوی ادارات آب، برق، گاز و مخابرات به متصرفین و متخلفین زمینهای تصرفی و ساخت و سازهای غیر مجاز و … باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا