رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد:

تراز مالی شهرداری آبسرد در طول ماه‌های گذشته همیشه منفی بود/ بسیاری از ردیف‌های تشریفاتی شهرداری حذف شده‌اند

رئیس شورای اسلامي شهر آبسرد با بیان اينکه تراز مالی شهرداری آبسرد در طول ماه‌های گذشته همیشه منفی بود، گفت: بسیاری از ردیف‌های تشریفاتی شهرداری حذف شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، خسرو همایون‌فر در مراسم معارفه شهردار آبسرد با اشاره به اقدامات و مکاتبات انجام شده برای انتخاب شهردار اظهار داشت: به علت ضرورت انجام اقدامات تحقیقاتی از سوی اداره اطلاعات و دیگر مبادی ذیربط انتخاب شهردار به طول انجامید.

وی افزود: برخی از مردم در سطح جامعه شهری سخنان گوناگونی زدند که به گوشمان رسید اما کار خود را بلافاصله بعد از انتصاب به پیش می‌بریم.
همایونفر افزود: امید است در کنار شهردار جدید به بهترین وجه ممکن امور مربوط به شهر را دنبال کنیم و در آینده رفاه و آسایش و امنیت و عمران و سازندگی را در جامعه تحقق بخشیم.

رئیس شورای اسلامي شهر آبسرد بیان کرد: یکی از محورهای فعالیت، اصل عدالت محوری و رعایت یکسان بودن در نوع برخورد با ارباب رجوع‌ها است، دومین محور موضوع اخلاق مداری است و شهردار باید با همه با فرهنگ بسیار بالا برخورد کرده و کسی را مورد تحکم قرار ندهد چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند و این انقلاب و کشور را سرپا نگه ‌داشته‌اند.

همایونفر تصریح کرد: تقوا از دیگر محورهای مهم در شهرداری است با وجود تقوا می‌توان از بسیاری از فسادها و مسائل در سیستم شهرداری جلوگیری کرد. آخرین محور نیز برنامه‌محور بودن است که درنبود آن هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: در طول سه ماه گذشته که در این مجموعه قبول مسئولیت کردیم اقداماتی انجام شد، یک هفته گذشته ساخت و سازهایی را در سطح شهر به ثبت رساندیم هرچند گاهی اتفاقات پیچیده‌ای می‌افتد که قابل اغماض است.

رئیس شورای شهر آبسرد گفت: ترازمالی در طول ماه‌های گذشته همیشه منفی بود اما امروز تراز مالی مثبت شده است، همچنین بسیاری از ردیف‌های تشریفاتی حذف شده‌اند و توانستیم گامی برای مجموعه شهری برداریم.

وی با اشاره به اهمیت شایسته سالاری در انتصابات عنوان کرد: شایسته سالاری به این معنی است که فرد مذبور دارای تحصیلات مرتبط بر واحدهای تخصصی شهر به همراه تجربه در همان زمینه باشد که این اتفاقات در آبسرد تحقق یافت و در شهر اقدامات مثبتی را شاهد شدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا