رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

تحویل مرغ زنده تنظیم بازار در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است/ صمت اختیاری جهت دریافت سهمیه ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: تحویل مرغ زنده تنظیم بازار در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و صمت اختیاری جهت دریافت سهمیه ندارد.

آرش آقاجان احمدی در پاسخ به وضعیت توزیع سهمیه‌بندی مرغ گرم اظهار داشت: اداره صمت برابر مصوبات تنظیم بازار مجاز به دریافت، کشتار و توزیع گوشت مرغ تنظیم بازار می‌باشد.

وی افزود: در سنوات قبل تمام موارد با هماهنگی فرماندار محترم شهرستان دماوند انجام می‌شد و شخصا نظارت می‌کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: نیاز شهرستان دماوند در آن بازه زمانی با کشتار مرغ و توزیع تنظیم بازار کامل تامین گردیده و تاییدیه فرمانداری، صمت و جهاد به مرغدار داده می‌شد.

آقاجان احمدی بیان کرد: در حال حاضر دریافت مرغ در اختیار صمت نمی‌باشد و توزیع مدنظر مقطعی بود که عملکرد آن‌ را در شهرستان دماوند شاهد بودیم که با راهبردهای فرماندار محترم و مساعدت‌های جهاد و تعاونی‌های مرغداران کوچکترین کمبودی نگذاشتیم در شهرستان باقی بماند.

وی گفت: در حال حاضر صرفا وزارت جهاد کشاورزی تحویل گیرنده مرغ زنده و توزیع گوشت مرغ می‌باشد و اداره صمت هیچ‌گونه اختیارات جذب ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تصریح کرد: اگر جهاد کشاورزی دماوند هر مقدار مرغ زنده حتی در اختیار صمت بگذارد ما قادر به استحصال گوشت آن و توزیع هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا