تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد از خبرنگاران/ همایونفر: حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورای اسلامی شهر آبسرد بلامانع است

مراسم تجلیل از خبرنگاران به‌مناسبت گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل صورت گرفت.

خسرو همایونفر، رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد در این نشست اظهار داشت: خبرنگاران باید بر تجربیات خود بیافزایند و در این حوزه یک متخصص باشند چراکه یدک کشیدن یک عنوان به تنهایی کفایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تنوع در کار اهمیت دارد، افزود: خبرنگاران در حوزه فرهنگی در خط مقدم قرار دارند و از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند، انتظار داریم سطح فرهنگی شهر در آبسرد و حتی کشور تغییر فاحشی پیدا کند که این مهم جز با کارهای ارزشمند فرهنگی حاصل نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد گفت: هرچند کارهایی در زمینه فرهنگی صورت گرفته است اما در حوزه فرهنگی عقب هستیم، خط مقدم امور فرهنگی خبرنگاران هستند و باید کاری کنند که تغییرات محسوس باشند و همه مردم این تغییرها را با اطلاعرسانی آنها ببینند.

همایونفر تصریح کرد: خبررسانی از کارهای انجام شده در سطح شهر توسط خبرنگاران که با روش‌ها و شیوه‌های مختلف صورت گیرد، مردم را از وضعیت شهر به درستی آگاه می‌سازد.

وی ادامه داد: حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورای اسلامی شهر آبسرد بلامانع است و آنها می‌توانند از جلسه خبر تهیه کرده و در شبکه‌های مختلف منتشر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد بیان کرد: خبرنگاران همچنین می‌توانند در بخش های مختلف شهرداری حضور یابند و با ارباب رجوع صحبت کنند و جویای مشکلات آنها؛ به طورمثال درساخت و ساز و عمران باشند تا این مشکلات را منعکس کنند و ما در صدد رفع اشکال برآییم، به خبرنگاران قول می‌دهم که شرایط برای آنها اینگونه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا