رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند:

تا‌کنون مجوز ساخت ۴ فیلم کوتاه برای انجمن سینمای جوان دماوند صادر شده است/ حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان با سرعت اجرایی شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه تا‌کنون مجوز ساخت ۴ فیلم کوتاه برای انجمن سینمای جوان دماوند صادر شده است، گفت: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان با سرعت اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، غلامرضا عبدالله بیگی ضمن تشکر از حضور هنرمندان و مسئولین در اکران آثار منتخب سینمای ایران به مناسبت روز سینما در شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی و هنری اعضای شورای اسلامی شهر دماوند انشاالله حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان شهرستان با شتاب بیشتری پیگیری و اجرایی گردد.

وی با بیان پیشینه‌ای از سوابق انجمن سینمای جوانان ایران شعبه دماوند و برشمردن برخی نیازهای این حوزه گفت: تأمین تجهیزات انجمن سینمای جوانان دماوند می تواند موجبات دلگرمی و ارتقاء فعالیت‌های هنرمندان سینمای جوانان دماوند را فراهم آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند افزود: هنر سینما به عنوان یک هنر اثر گذار بر سبک زندگی می تواند نقش ارزشمندی در زمینه انتقال مفاهیم مذهبی و ملی و ارزشهای ارزشمند فرهنگ بومی ایفا نماید.

عبدالله بیگی در خصوص فعالیت انجمن سینمای جوانان دماوند اعلام نمود از ابتدای سال تا‌کنون مجوز ساخت چهار فیلم کوتاه صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا