رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

تاخت‌وتاز ویروس دلتای کرونا در شهرستان دماوند/ روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان سوم شعبان می‌شود

رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند از تاخت‌وتاز ویروس دلتای کرونا در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان سوم شعبان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مسعود مسلمی‌فرد در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، درخواست ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی افزود: ویروس دلتا در کشور در حال تاخت‌وتاز است و در استان تهران نیز به شدت در حال گسترش است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: با توجه به سرایت‌پذیری ویروس دلتا و نیاز به بستری در مدت زمان بیشتر، با ترافیکی از تعداد بیماران مواجه هستیم و علاوه بر ضرورت سرعت در امر واکسیناسیون، همراهی و پیشگیری مردم در این زمینه بسیار حایز اهمیت است.

مسلمی‌فرد گفت: دستورالعمل‌ها و فرآیندهایی در خصوص شهرهای قرمز مصوب شده که باید به صورت دقیق اجرا شود تا جان مردم به خطر نیوفتد.

وی تصريح کرد: از 19 تیرماه تا به امروز، حدود ۵ هزار نفر بیمار مختلف به بیمارستان سوم شعبان دماوند مراجعه کردند؛ با توجه به شرایط موجود، بیمارستان باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: دستگاه اکسیژن‌سازی که پیش از این با مساعدت فرمانداری دماوند تهیه شده بود، با فشار حداکثری در حال استفاده است و روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف تزریق اکسیژن به این دستگاه می‌شود.

میلمی‌فرد عنوان کرد: تاکنون شهرستان دماوند چهار پیک کرونا را با سربلندی پشت سر گذاشت، اما با شرایط بسیار سختی در پیک پنجم مواجه هستیم که انتظار ما، حمایت ویژه مسئولان و نیروهای جهادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا