تابلوی ساختمان اداره پست شهرستان دماوند به نام شهید منتسب به پست مزین شد

تابلوی ساختمان اداره پست شهرستان دماوند در منطقه پستی شمال شرق استان تهران به نام شهید منتسب به پست مزین شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  در راستای ارتقای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا با حضور محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست، رضایی‌مهر معاون فرماندار شهرستان دماوند، تابلوي ساختمان اداره پست شهرستان دماوند در منطقه پستی شمال شرق استان تهران به نام «شهید والا مقام سیف اله اسمعیلی» از شهدای منتسب به شرکت ملی پست نامگذاری شد.

در این مراسم لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه شهدا الگوهای بسیار ارزشمند و تأثیرگذار كشور هستند، اظهار داشت: به بركت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه داده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، گفت: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست و خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند و عملکرد آنها نزد خداوند دارای مزد و پاداش است.

*تکریم شهدا در مدیریت جدید شرکت ملی پست در سرلوحه امور قرار دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: خدا را شاکریم که در نخستین بازدید مصادف با نامگذاری دفتر پستی دماوند به نام شهید اسماعیلی حضور یافتیم.

لیائی ادامه داد: ما وظیفه خود میدانیم که در مدیریت جدید شرکت ملی پست، تکریم شهدا را در سرلوحه امور قرار دهیم و امیدواریم با کمک شهدا و استعانت از مقام آنها بتوانیم موفق تر عمل کنیم و یاد آنها را زنده نگه داریم.

وی گفت: عوامل اداره پست یکی از زحمتکش ترین کارکنان دولت هستند که متاسفانه تقدیر شایسته متناسب با زحمت آنها به عمل نمی آید و از لحاظ معیشتی دغدغه دارند که امیدواریم با استعانت از یاد شهدا بتوانیم در رفع دغدغه آنها موفق تر عمل کنیم.

قاسم ملیحی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند نیز در این مراسم ضمن تشکر از این حرکت ارزشمند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، گفت: مسئولان و مدیران شرکت پست، فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت را به نسل های بعدی پست کردند.

شهید اسمعیلی در هفتم دی ماه ۱۳۲۸ در دماوند به دنیا آمد، کارمند اداره پست بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در سیزدهم آبان ماه ۱۳۶۲ به شهادت رسید.

لازم به ذکر است در جریان این برنامه لیائی با همراهی مدیران و مسئولان با حضور بر سر مزار شهید اسماعیلی و قرائت فاتحه و نثار گل به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا