رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه:

بی‌طرفی در انتخابات مبنای کار ماست/ شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه‌ای ملی است

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، روحیه مشارکت‌پذیری بالایی وجود دارد و افراد به خاطر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست مشترک نمایندگان فرماندار و ناظرین شورای نگهبان در دماوند اظهار کرد: برگزاری انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و همان‌گونه که قانون پیش‌بینی کرده، باید هوشیار بوده و با عزم راسخ این مسیر را طی کنیم تا کوچکترین خللی در برگزاری انتخابات رخ ندهد.

وی افزود: تاکنوندر حوزه هیئت اجرایی و هیئت نظارت، بر اساس برنامه ابلاغی پیش رفتیم و نشست‌ها و آموزش‌ها نیز به صورت منظم برگزار شده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: مردم در انتخابات وظیفه اجتماعی دارند و برگزارکنندگان نیز وظایف قانونی دارند، ما امانت‌دار مردم هستیم و قول دادیم که انتخابات را به صورت منظم برگزار کنیم و انتخاب را بر عهده مردم بگذاریم؛ چرا که در همه امور بی‌طرفی مبنای کار ماست.

صفری بیان کرد: هرچه به روز اخذ رأی نزدیک‌تر می‌شویم، حساسیت بیشتر شده و باید مراقبت بیشتری به عمل آوریم.

وی عنوان کرد: در این دوره انتخابات با استفاده از دستگاه احراز هویت تقریبا به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، حساسیت و نظم در کار به عنوان اولویت کار ماست و با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده، قطعا بهترین انتخابات را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به بارندگی اخیر، خوشبختانه با توجه به تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران مشکل خاصی نداشتیم و در خصوص انتخابات نیز باید پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

صفری تصریح کرد: سه مرحله پیش از برگزاری انتخابات، روز اخذ رأی و پس از آن از اهمیت خاصی برخودار هستند و کار ما با اتمام اخذ رأی تمام نمی‌شود، ما باید در هر سه مرحله تلاش کنیم و کار خود را با دقت انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه‌ای ملی است و در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، روحیه مشارکت‌پذیری بالایی وجود دارد و افراد به خاطر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: در کنار کمیته‌های پیش‌بینی شده در ستاد انتخابات، کمیته ستاد بحران نیز تشکیل شده که در مواقع لازم فعالیت خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا