بی‌خاصیت بودن فعالیت مسئولان شوراها در دماوند خیانت به مردم است/ اجازه نخواهیم داد سرنوشت به دلیل منافع افراد زیر سوال برود

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه بی‌خاصیت بودن فعالیت مسئولان شوراها خیانت به مردم است، گفت: اجازه نخواهیم داد سرنوشت به دلیل منافع افراد زیر سوال برود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری با اشاره به بازدیدهای انجام شده به همراه نماینده مجلس از روستای بخش مرکزی دماوند اظهار داشت: در این بازدیدها نتایج مثبتی به دست آمد و یکی از موضوعات مهم نگاه مدیریتی به مردم و نیز بررسی عملکرد شهرداران، دهیاران و شوراهای شهری و روستایی است.

وی افزود: هر جایی که شوراها و دهیاران یا شهرداران فعال بودند، شاهد آبادانی بودیم و هر جا که مسئولان عملکرد منفعلانه داشتند، شاهد اعتراضات و مشکلات مردمی بیشتری بودیم.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: باید شوراها و افرادی که در روستاها دارای مسئولیت هستند، با ایجاد ارتباط خوب با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشکلات مردم را به حداقل برسانند

حیدری با اشاره به اینکه بی‌خاصیت بودن فردی که یک مسئولیت را بر دوش گرفته، خیانت به مردم است، گفت: قطعاً در تشخیص صلاحیت‌هایی که برای انتخابات آتی شوراها خواهیم داشت این موضوع را مدنظر قرار خواهیم داد و در دوره بعد اجازه نخواهیم داد که افراد صرفاً برای منافع شخصی خود در شوراها ورود پیدا کنند

وی تصریح کرد: نباید یک مدیر دولتی و نماینده مجلس که شبانه‌روز تلاش می‌کند، به علت عملکرد یک شورا یا دهیار که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارد، زیر سؤال برود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: افرادی که مسئولیت در حوزه‌های مردمی در محلات و مناطق کوچک‌تر دارند اگر تغییری در عملکرد خود قرار ندهند، قطعاً با آنها برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که سرنوشت یک محله یا منطقه به سبب منافع شخصی عده‌ای خاص زیر سؤال برود.

حیدری گفت: از سوی دیگر برخی از شوراها و مدیران اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند، اما افرادی که کار نکرده‌اند آن‌قدر بدبینی و بی‌اعتمادی به وجود آورده‌اند که اقدامات مثبت دیده نشده‌اند بنابراین تر و خشک را با هم می‌سوزانند و سیاه نمایی ایجاد می‌کنند، سیاه نمایی و منفعل بودن یک مسئل هیچ‌کدام کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه عذرخواهی مسئولان از مردم جای دوری نخواهد رفت، اظهار کرد: افرادی که در دستگاه‌های اجرایی مدیر مستقیم هستند به هر دلیلی اعم از کمبود بودجه و مشکلات شهرستانی، نباید خدمات رسانی را کاهش دهند و کار را شل کنند بلکه باید ارتباط را با مردم بیشتر کرده و در خدمات رسانی کوتاهی نکنند و اگر نمی‌توانند با رفتار حسنه و با ذکر دلایل به مردم اعلام کنند که مشکل رفع نمی‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: قطعاً اگر شرایط را بگذرانیم روزهای خوبی را در پیش خواهیم داشت تا خواسته‌هایی که امروز محقق نشده‌اند در آینده محقق شوند حتی طی 6 ماهی که در شرایط سخت مالی و بودجه‌ای قرار داشتیم اتفاقات خوبی را شاهد بودیم.

حیدری عنوان کرد: قطعاً با حمایت‌های نماینده مجلس قادر خواهیم بود طرح‌های از قلم افتاده و مسکوت مانده را اجرایی و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا