امام جمعه دماوند:

بی‌توجهی به عفاف و حجاب زمینه ورود زن و مرد را در منجلاب فساد جنسی فراهم می‌کند/ شورای نگهبان در برابر مقاصد غرب و ابر قدرت‌ها ایستاده است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه بی‌توجهی به عفاف و حجاب زمینه ورود زن و مرد را در منجلاب فساد جنسی فراهم می‌کند، گفت: شورای نگهبان در برابر مقاصد غرب و ابر قدرت‌ها ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دماوند ضمن عرض تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب است.

وی افزود: حجاب با آزادی مخالف ندارد و اسلامی با خلاف عفت مخالف است و همانطور امام راحل در فرمایشات خود فرمودند ما با ترقی زنان مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم.

امام جمعه دماوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مسئله حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست، بلکه به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی قید و شرط زن در جامعه است.

فتاح دماوندی ادامه داد: وقتی عفاف و حجاب کنار برود، زمینه برای ورود زن و مرد در منجلاب فساد جنسی فراهم می‌شود.

*نتیجه بی‌حجابی و بی بندباری نابودی بنیان مقدس خانواده است/ نیروی انتظامی در برخورد با مظاهر بی‌عفتی و بی‌حیایی قاطعانه و انقلابی عمل کند

وی با بیان اینکه نتیجه بی‌حجابی و بی بندباری نابودی بنیان مقدس خانواده است، گفت: ورد زنان در میدان علم و سیاست با داشتن حجاب منافاتی ندارد.

امام جمعه دماوند تاکید داشت: همچنین از نیروی انتظامی تقاضا داریم در برخورد با مظاهر بی‌عفتی و بی‌حیایی قاطعانه و انقلابی عمل کند.

فتاح دماوندی با اشاره به 26 تیرماه سالروز آغاز بکار اولین دوره نهاد ارزشمند شورای نگهبان در سال 1359 گفت: شورای نگهبان ضامن جمهوریت و اسلامیت قوانین و حافظ قانون اساسی است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در برابر مقاصد غرب و ابر قدرت‌ها ایستاده است، عنوان کرد: همه مردم ایران قدردان زحمات بزرگواران این نهاد در سراسر کشور هستند.

*شورای نگهبان قاطعانه با قوانین ضد اسلامی و مخالف شرع مقابله می‌کند

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه اگر شورای نگهبان قاطعانه با قوانین ضد اسلامی و مخالف شرع مقابله می‌کند به برکت حضور فق‌های عزیز این شورا می‌باشد.

فتاح دماوندی عنوان کرد: مردم ایران به برکت راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند و بیداری اسلامی در کشورهای غربی به برکت انقلاب اسلامی است.

*بیداری مردم مسلمان و مستضعفین توسط علمای دین انجام می‌شود/ شیخ زکزاکی نماد روحانیت انقلابی در نیجریه و غرب آفریقاست

وی افزود: بیداری مردم مسلمان و مستضعفین توسط علمای دین انجام می‌شود که مقدمه حضور امام زمان را فراهم می‌کند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه امروز شیخ زکزاکی نماد روحانیت انقلابی در نیجریه و غرب آفریقاست، گفت: میلیون‌ها نفر از مردم غرب آفریقا به واسطه اقدامات عالم دینی، شیخ زکزاکی به مکتب اهل بیت (ع) پیوسته‌اند.

فتاح دماوندی با بیان اینکه شیخ زکزاکی این روزها بیماری شدیدی دارد، بیان کرد: از سازمان کنفرانس اسلامی و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم هرچه زودتر اقدامات لازم برای انتقال ایشان به بیمارستان را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا