فرماندار شهرستان دماوند:

بیش از یک میلیون سفر نوروزی در راه‌های مواصلاتی دماوند/ اسکان ۲۵ هزار خانواده در مراکز اقامتی دماوند/ ورود ۳۸۰ هزار نفر گردشگر به دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه بیش از یک میلیون سفر نوروزی در راه‌های مواصلاتی دماوند در سال 98 داشتیم، گفت: اسکان ۲۵ هزار خانواده در مراکز اقامتی و ورود ۳۸۰ هزار نفر گردشگر به شهرستان دماوند را امسال شاهد بودیم.

مجید صفری در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به آخرین میزان اسکان و حضور مسافران در ایام نوروز 98 اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان نزولات آسمانی آن همیشه مورد توجه بوده است و با ورود سامانه بارشی جدید میزان نزولات آسمانی نسبت به سنوات گذشته چندین برابر افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز در این شهرستان گفت: در این ایام بیش از یک میلیون سفر در راه‌های مواصلاتی داشتیم و ۳۸۰ هزار گردشگر نیز وارد شهرستان شدند.

*۱۷۰ هزار گردشگر نفر نیز از اماکن تاریخی دماوند بازدید کردند/ ورود ۳۸۰ هزار گردشگر نیز وارد شهرستان دماوند شدند

وی ادامه داد: بیش از ۲۵ هزار نفر اسکان در مراکز مختلف اقامتی شهرستان انجام شد و ۱۷۰ هزار نفر نیز از اماکن تاریخی بازدید کردند که با توجه به شرایط جوی نسبت به سنوات گذشته شاهد افزایش حضور گردشگران در این شهرستان بودیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه تمام ۵ شهر شهرستان از موقعیت‌های گردشگری مناسبی برخوردار هستند اظهار داشت: علی‌رغم اینکه تمام دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش قرار داشتند، از حداکثر توان دستگاه‌ها به منظور بهره‌مندی مناسب مسافران از ظرفیت شهرستان استفاده کردیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا