رئیس اداره دامپزشكي شهرستان دماوند خبر داد؛

بيش از ٤٠٠ كيلوگرم از گوشت و آلايش آلوده در دماوند از چرخه مصرف انساني حذف شد/ ثبت بیش از ۱۹ هزار کیلوگرم از گوشت و نذورات در دماوند از طریق سامانه‌ فضای مجازی

با نظارت دامپزشكي شهرستان دماوند در روز عرفه و عيدقربان، بيش از ٤٠٠ كيلوگرم از گوشت و آلايش آلوده از چرخه مصرف انساني حذف شد.

سید علی امامي، رئیس اداره دامپزشكي شهرستان دماوند با اعلام در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: از ميان بيش از ۱۵۰۰ راس دام بازرسی شده در روز عرفه و عید قربان بیش از ۴۰۰ کیلوگرم از گوشت و ضمایم به علت آلودگی انگلی معدوم و از مصرف انسانی حذف شد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد کرونا در محدودیت کشتار در سطح شهر گفت امسال با هماهنگی های انجام شده کشتارگاه های دماوند و رودهن پذیرای عموم مردم به جهت انجام ذبح و انجام نظارت های بهداشتی بودند.

رئیس اداره دامپزشكي شهرستان دماوند با اشاره به طرح عرضه گوشت در بستر فضای مجازی برای اولین بار گفت: استقبال مردم از طرح خريد اينترنتي گوشت قابل توجه بود.

امامی تصریح کرد: امسال در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و به منظور کاهش تجمعات مردم برای خرید دام و ذبح قربانی، طرح عرضه گوشت در فضای مجازی مطرح شد که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد به طوریکه مطابق آمار ارائه شده، مردم بیش از ۱۹ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم از گوشت و نذورات خود را از طریق سامانه های مجازی معرفی شده به صورت بسته بندی بشقابی تهیه نموده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا