شهردار آبعلی:

تصویب بودجه 8 میلیارد تومان شهردار آبعلی در سال 98/ تهیه طرح مطالعاتی برای پروژه‌های عمرانی پیست آبعلی در سال‌ آینده/ پروژه تعریض محور هراز محدوده شهر آبعلی در فاز اول با یک میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود

شهردار آبعلی از تصویب بودجه هشت میلیارد تومان این نهاد در سال 98 خبر داد و گفت: تهیه طرح مطالعاتی برای پروژه‌های عمرانی پیست آبعلی در سال‌ آینده انجام می‌شود.

کاظم شریف آهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بودجه امسال هشت میلیارد تومان است و سال گذشته این رقم بیش از 6 میلیارد تومان بود که امسال نسبت به سال گذشته حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان افزایش بودجه داشته‌ایم.

وی افزود: تعریض محور هراز و پل سه راه آبعلی با توجه به قدیمی بودن برخی از اولویت‌های امسال هستند، برای تعریض محور هراز در فاز اول حدود یک میلیارد تومان اعتبار در دست است اما سقف اعتبار مورد نیاز پنج میلیارد تومان می‌باشد.

*محور هراز به طول حدود یک کیلومتر از آتش‌نشانی تا ورودی مدرس تعریض می‌شود/ تعریض پل سه راه آبعلی حدود 700 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار آبعلی بیان کرد: اوایل اردیبهشت ماه عملیات عمرانی پروژه تعریض محور هراز به طول حدود یک کیلومتر آغاز می‌شود که محدوده آتش‌نشانی تا ورودی مدرس را شامل می‌شود.

شهردار آبعلی بیان کرد: پروژه بعدی تعریض پل سه راه آبعلی است که حدود 700 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، پل سه راه آبعلی شکلی نامنظم دارد که در این پروژه رفع می‌شود.

*آسفالت ورودی خیابان مدرس و شهید بهرامی از دیگر اولویت‌های کاری شهرداری آبعلی است

شریف آهی ادامه داد: آسفالت ورودی مدرس، آسفالت خیابان شهید بهرامی از دیگر اولویت‌های شهرداری آبعلی است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرایی کردن شعار امسال درصدد تشکیل یک نشست با اعضای شورای شهر هستیم.

*شرکت آب معدنی آبعلی از نظر تأمین آب مشکلی ندارد/ مشکل مسکن مهر آبعلی تا امروز هنوز حل نشده است

شهردار آبعلی در خصوص شرکت آب معدنی آبعلی گفت: این شرکت از نظر تأمین آب مشکلی ندارد و تولید و بهره‌برداری در حال انجام است.

آهی در رابطه با مشکلات موجود در زمینه مسکن مهر آبعلی بیان کرد: مشکل مسکن مهر آبعلی تا امروز هنوز حل نشده است.

*هیچ مورد از تصرفات غیرمجاز اراضی در شهر آبعلی شاهد نبوده‌ایم/ حدود 15 هکتار  پیست آبعلی با رفع مشکل حقوقی به شهرداری واگذار می‌شود

وی افزود: در آبعلی هیچ مورد از تصرفات غیرمجاز اراضی را شاهد نبوده‌ایم و همه در چارچوب اقدام می‌شود و این موضوع کنترل شده است.

شهردار آبعلی در ادامه گفت: در حال حاضر در حال تهیه طرح مطالعاتی برای پروژه‌های عمرانی پیست آبعلی در سال‌های آینده هستیم، به زودی مشکلات حقوقی این بخش پیگیری می‌شود تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جذب شوند.

وی اضافه کرد: اوقاف و وزارت ورزش و جوانان از لحاظ حقوقی و قانونی در این زمینه مشکل داشتند که سال گذشته به جمع‌بندی رسیده‌ایم، مساحت زمین مربوطه جمعاً 15 هکتار است که با رفع مشکل حقوقی به شهرداری واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا