شهردار دماوند خبر داد؛

تصویب بودجه 206 میلیارد تومانی شهرداری دماوند در سال ۱۴۰۰/ افزایش 12 درصدی بودجه شهرداری دماوند نسبت به سال گذشته

شهردار دماوند از تصویب بودجه 206 میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ و افزایش 12 درصدی بودجه شهرداری دماوند نسبت به سال گذشته خبر داد.

عباس صفری در خصوص کلیات بودجه 1400 در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: این رقم در سال جاری 206 میلیارد تومان است و بیشتر شامل حوزه عمرانی و تکمیل پروژه‌های سال‌های گذشته می‌باشد بنابراین سعی کرده‌ایم امسال پروژه جدیدی را شروع نکنیم.

وی افزود: بودجه سال گذشته 180 میلیارد تومان بوده و این رقم امسال به حدود 200 تومان با افزایش 10 تا 12 درصدی رسیده است.

شهردار دماوند با بیان اینکه اکثر پروژه‌ها مربوط به سال گذشته می‌باشند، افزود: هرچند مطالبات مردمی وجود دارد و در شهرک‌هایی همچون مهک پروژه‌های نیمه تمام باید تکمیل شوند همچنین در محلات قدیمی مطالباتی همچون آسفالت، فضای سبز و… وجود دارد، اما اغلب پروژه‌های بزرگ مربوط به سال گذشته است که تلاش می‌کنیم انها را تکمیل کنیم.

صفری ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت شوراهای اسلامی این دوره رو به اتمام است سعی می‌کنیم پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم، برخی از آنها شامل پروژه یادگار امام، بلوار شهید سلیمانی، میدان 17 شهریور، حمام محله درویش، آتشنشانی، تعمیرگاه مرکزی، بلوار شورا و پروژه‌های بزرگ دیگری هستند که نیمه تمام باقیمانده‌اند.

*بودجه سال گذشته به لحاظ درآمد نقدی کاملا محقق شد

وی در رابطه با تحقق بودجه سال گذشته تصریح کرد: به لحاظ درآمد نقدی بودجه سال گذشته کاملا محقق شد اما در بخش فروش زمین چیزی به فروش نرفت؛ در حال حاضر شهرداری در هشت بهشت دارای زمین است و در مقابل بیمارستان سوم شعبان زمینی ندارد.

شهردار دماوند در خصوص تصرف جاده‌ای توسط دستفروشان بیان کرد: اگر تصرف در خیابان باشد با آنها برخورد می‌شود و اگر سد معبر صورت گرفته باشد نیز عوامل شهرداری آنها را جمع آوری می‌کنند.

وی گفت: با افرادی که برای فروش محصولاتشان در معابر سیمان ریزی کرده و درصدد ایجاد آلاچیق برای این اقدام هستند نیز بعد از بازدید از شرایط گزارش شده اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا