فرماندار شهرستان دماوند:

آغاز اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه برق دماوند در سال 98/ احداث پست ۶۳ کیلو ولت در بخش رودهن با هدف رفع مشکل قطعی‌ها

فرماندار شهرستان دماوند آغاز اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه برق این شهرستان در سال 98 خبر داد و گفت: احداث پست ۶۳ کیلو ولت در بخش رودهن با هدف رفع مشکل قطعی‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در حاشیه بازدید از طرح جهادی بهسازی شبکه برق شهرستان دماوند اظهار داشت: در راستای اصلاح شبکه برق رسانی شهرستان، دو اقدام مؤثر در دستور کار قرار گرفته است که یکی از این موارد احداث پست ۶۳ کیلو ولت در بخش رودهن با هدف رفع مشکل قطعی‌ها و مقابله با خاموشی‌های احتمالی است.

وی ادامه داد: دومین اقدامی که در شهرستان در حوزه بهبود خدمات برق منطقه در دستور کار است، آغاز اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه‌های برق می‌باشد که در سال‌های گذشته نیز شاهد اجرای این طرح بودیم و امسال نیز با توجه به وسعت شبکه برق‌رسانی، تغییر سیم‌های برق قدیمی به سیم‌های خود نگهدار انجام می‌شود.

*افزایش ایمنی برق به صورت یک طرح جهادی انجام می شود/ تاکنون بیش از ۶ کیلومتر کابل برق خودنگهدار در دماوند اجرا شده است

این مقام مسئول با بیان اینکه این اقدام با هدف افزایش ایمنی برق به صورت یک طرح جهادی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق آمار ناحیه برق دماوند از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ کیلومتر کابل خود نگهدار اجرا شده است و تا ۱۳ کیلومتر نیز ادامه دارد که امید است این میزان تا پایان سال افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: با توجه به اینکه دماوند یک منطقه باغ شهر است لذا شبکه برق منطقه همواره با وجود درختان، بارش‌ها و … در معرض آسیب قرار دارد که امید است با بهسازی و نوسازی کابل‌های برق، خاموشی‌ها به صفر برسد.

صفری گفت: بر اساس آماری که از مسئولین برق منطقه گرفته شده، شهرستان دماوند نخستین شهرستان در استان است که در سال ۹۸ این طرح جهادی را آغاز نموده که امید است این میزان افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا