بهره‌برداری از ساختمان جدیدالاحداث درمانگاه کیلان تا ۲۵ اسفندماه/ زمین واگذار شده در صورت عدم تعهدات برگردانده می‌شود

ساختمان جدیدالاحداث درمانگاه کیلان تا ۲۵ اسفندماه بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پیرو جلسات متعدد پیشین و همچنین نشست برگزار شده در شهرداری کیلان به‌تاریخ ۲۷ دی‌ماه، نشستی به ریاست معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کیلان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص تعیین تکلیف ساختمان جدیدالاحداث مرکز شهیده دکتر ناصحی و ساختمان قدیمی درمانگاه کیلان برگزار شد.

در این نشست مقرر گردید درمانگاه شبانه‌روزی (شبانه‌روزی بر اساس معیارهای تعریف شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) حداکثر تا ۲۵ ماه جاری (اسفندماه) تجهیز، تکمیل، رسماً افتتاح و موردبهره‌برداری شهروندان شریف قرار گیرد.

همچنین در خصوص درمانگاه قدیم هم مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور استفاده بهینه از امکانات درمانگاه فعلی پیشنهاد و طرح مد نظر خود را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه و مشترکاً ظرف ۴ ماه نسبت به آن تعیین تکلیف نمایند.

درصورت عدم انجام تعهدات یاد شده توسط شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه (عدم تحقق درمانگاه شبانه‌روزی و استفاده بهینه از زمین و امکانات درمانگاه فعلی) کلیه صورتجلسات قبلی مبنی بر واگذاری زمین ضمن ابطال از درجه اعتبار، ساقط و ملک اختصاص یافته ظرف یک‌ماه به شهرداری عودت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا