بخشدار مرکزی دماوند خبر داد؛

بسیاری از مسیرهای روستایی شهرستان دماوند با بارش برف مسدود می‌شود/ شهرداران در حوزه خدمت‌رسانی به روستاهای حریم کمک کنند

بخشدار مرکزی دماوند با بیان اینکه بسیاری از مسیرهای روستایی شهرستان دماوند با بارش برف مسدود می‌شود، گفت: شهرداران در حوزه خدمت‌رسانی به روستاهای حریم کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری  در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: آنچه که در این نشست بیان شد کافی نیست؛ اما باید دید چه ماشین‌آلاتی در حوزه شهرداری‌ها افزوده شده است.

وی افزود: در حوزه شهرداری‌ها هزینه‌های جاری بسیار است و امکانات شهرداری کفاف حل مشکلات را می‌دهد که از این بابت تشکر می‌کنم؛ اما با بارش برف مشکل ایجاد شده و برخی از مسیرها مسدود می‌شود.

بخشدار مرکزی دماوند ادامه داد: ما از ظرفیت شهرستان نهایت استفاده را می‌کنیم اما توان نداریم، در بخشی از این موارد باید ادارات کل استان پاسخگو باشند؛ به نظر می‌رسد که باید فشار بر استان و کسانی که اسم بحران را یدک می‌کشند قدری بیشتر باشد.

حیدری اضافه کرد: لازم است کمبودها به استان اعلام شود تا آنها در مواقع بحران پاسخگو باشند نه اینکه مسئولان شهرستانی زیر سوال بروند؛ ما مشکلات زیادی در حوزه روستایی داریم و باید توان خود را بر اساس واقعیت‌ها دیده و به دستگاه‌های استانی فشار وارد کنیم.

وی عنوان کرد: ما از شهرداران تقاضا داریم که روستاهای حریم را کمک کنند؛ همچنین ارتقای ماشین‌آلات نیز باید در شهرداری‌ها انجام شود که اگر این ارتقا هرساله صورت می‌گرفت اکنون توان بیشتری برای مقابله با مشکلات داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا