بستری بودن ۲۹ نفر بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان سوم شعبان دماوند/ در حال حاضر با بالاترین آمار بستری کرونا در دماوند از ابتدای شیوع آن مواجه هستیم

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از بستری بودن ۲۹ نفر بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان سوم شعبان خبر داد و گفت: در حال حاضر با بالاترین آمار بستری کرونا در شهرستان دماوند از ابتدای شیوع آن مواجه هستیم.

مسعود مسلمی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با توجه به موج جدید شیوع کرونا متاسفانه در روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ همزمان ۲۹ نفر از هم همشهریان که با تشخیص محتمل یا قطعی مبتلا به کووید۱۹ هستند که در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری بوده که از این تعداد ۶ نفر در وضعیت ویژه و حال بد هستند.

وی افزود: موج جدید شیوع کرونا بسیار خطرناکتر از قبل بوده و شدت بیماری موجب افزایش ماندگاری بیماران در بیمارستان شده است و همین امر سبب افزایش همزمان تعداد بیماران شده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: همشهریان اصول بهداشت فردی به‌ویژه استفاده از ماسک و شستشوی مکرر و مناسب دست و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مسلمی‌فرد تصریح کرد: از همه مردم تقاضا می‌شود که برای حفظ جان خود و اطرافیانشان اهمیت ویژه قائل شوند.

وی با بیان اینکه از زحمات ۵ ماهه مستمر مدافعان سلامت شهرستان دماوند نهابت تشکر و قدردانی می‌شود، گفت: در زمان دفاع مقدس مدافعان وطن پس از عملیات برای استراحت جابجا میشدند ونیروهای جدید وارد میدان نبرد می‌شدند، ولی در مبارزه با کرونا هیچ نیویی برای جابجا کردن نداریم وهمه فرزندان شما بدون وقفه ۵ ماه است درخط مقدم این نبرد هستند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند عنوان کرد: خواهشمندیم برای حمایت و پیشگیری از خستگی مدافعان سلامت شهرستان دماوند بهداشت را رعایت فرمایید تا موجب افزایش بیماری نشوید.

مسلمی‌فرد تاکید کرد: پویش رعایت بهداشت حمایت از مدافعان سلامت است، می‌تواند توسط مردم تبدیل به یک نهضت بهداشتی برای مبارزه با کرونا گردد.

#کرونا_را با_رعایت_بهداشت_شکست_دهیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا