جانشین ستاد یادواره شهدای بخش رودهن خبر داد؛

برگزاری یازدهمین یادواره شهدای رودهن به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)

جانشین ستاد یادواره شهدای بخش رودهن از برگزاری یازدهمین یادواره شهدا به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر و ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در رودهن خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن مرشدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای شهر رودهن خبر داد و اظهار کرد: این یازدهمین یادواره بخش رودهن است که در یازدهمین‌روز از بهمن‌ماه سال‌جاری مصادف با دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی شهر رودهن برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش رودهن ۱۲۰ شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده است که از این تعداد، ۱۵ شهید از شهدای شهر رودهن هستند؛ علاوه بر این بخش رودهن پذیرای پنج شهید گمنام نیز می‌باشد که در شهر رودهن دارای آرامگاه هستند.

جانشین ستاد یادواره شهدای بخش رودهن ادامه داد: مردم باید همواره پیرو راه شهدا باشند و سیره آنها را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند؛ حضور در یادواره‌ها می‌تواند در راستای حمایت از آرمان شهدا و تسلی‌بخش خاطر خانواده‌های آنها باشد.

مرشدی از حضور و سخنرانی سردار غیب‌پرور، مسئول سازمان بسیج مستضعفان در یازدهمین یادواره شهدای رودهن خبر داد و بیان کرد: این یادواره در آستانه سالروز ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی ستاد یادواره بخش رودهن، شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن از ساعت 15 با حضور خانوادهای معظم شهدای شهر رودهن و شهرک‌های کریتون، سادات محله و مردم ولایتمدار بخش رودهن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا