دبیر ستاد یادواره شهدای شهر دماوند:

برگزاری چهارمین یادواره گرامیداشت ۱۷۰ شهید شهر دماوند و هفت شهید گمنام/ ۴۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۵ شهرداری برای یادواره هزینه می‌شود

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر دماوند از برگزاری چهارمین یادواره گرامیداشت ۱۷۰ شهید شهر دماوند و هفت شهید گمنام در مسجد شهرک ولیعصر (عج) گیلاوند خبر داد و گفت: ۴۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۵ شهرداری دماوند برای این یادواره شهدا هزینه می‌شود.

سید کمال سادات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در سنوات گذشته محلات شمالی شهر دماوند به صورت جداگانه یادواره شهدا با حمایت شهرداری برگزار می‌کردند که تصمیم بر آن شد تا جهت صرفه‌جویی در هزینه، این یادواره به صورت تجمیعی و گردشی یکبار در شهر دماوند و منطقه گیلاوند برگزار شود.

وی افزود: در حال حاضر رایزنی‌های جهت برگزاری کنگره شهدا شهرستان دماوند هستیم که امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم این امر را نیز اجرایی کنیم.

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر دماوند با اشاره به تأمین منابع مالی جهت برگزاری چهارمین یادواره گرامیداشت ۱۷۰ شهید شهر دماوند و هفت شهید گمنام تصریح کرد: منابع مالی این یادواره با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند از محل اعتبارات ماده ۵ شهرداری پرداخت می‌شود و میزان سقف اعتبار در نظر گرفته شده جهت برگزاری آن ۷۰ میلیون تومان می‌باشد، ولی میزان هزینه صرف شده در نهایت به 40 میلیون تومان می‌رسد.

سادات بیان کرد: یادواره گرامیداشت ۱۷۰ شهید شهر دماوند و هفت شهید گمنام، نوزدهم مهرماه سال جاری از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهرک ولیعصر (عج) گیلاوند با حضور مردم و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: یکی از اهداف ما در برگزاری یادواره‌های شهدا استفاده از افراد سرشناس به همراه حضور شرکت‌های تبلیغاتی و فرهنگی رسانه ملی در اجرای برنامه‌ها می‌باشد که مراسم امسال با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرلوحی کارشناس مذهبی کشوری، مداحی حاج حسین هوشیار، گروه همخوانی سفیر، نمایشی طاها و برپایی نمایشگاه آثار دفاع مقدس توسط بسیج حوزه 5 امام سجاد(ع) منطقه گیلاوند نیز همراه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا