برگزاری کلاس‌های آمادگی دوره ازدواج در شهرستان دماوند/ اولویت‌های کاری ورزش و جوانان شهرستان دماوند اشتغال و ازدواج است

برگزاری کلاس‌های آمادگی دوره ازدواج و اولویت‌های کاری ورزش و جوانان اشتغال و ازدواج است از جمله موضوعات مطرح شده در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند که در سالن شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: وضع جوانان دماوند و آمار ازدواج و طلاق در شهرستان دماوند نسبت به شهرستان‌های دیگر بالا است و این روند افزایش دارد.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان باید در امور جوانان در شهرستان دماوند فعالیت داشته باشد و از دیگر مسائل مهم، بحث مشاوره ازدواج، تربیت و آموزش‌خانواده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه جوانان در دماوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، گفت: جوانان آینده‌ساز کشور هستند و هیچ چیزی مهم‌تر از بحث جوانان شهرستان دماوند نیست؛ همچنین از همه دستگاه‌ها باید در کارهای امور جوانان استفاده کرد.

صفری اضافه کرد: الزام دوره‌های آموزشی قبل و حین ازدواج باید در برنامه‌ریزی کاری قرار ‌گیرد؛ در این خصوص، هر سه ماه یک‌بار نشست استانی تشکیل می‌شود که مشکلات شهرستان‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص جوانان کم کاری شده است که در این زمینه، باید وقت بیشتری گذاشته شود؛ همچنین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند بر اساس جدول و ماهنامه تشکیل و گزارش‌های عملکرد اعضای این ستاد بررسی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نیز در ادامه اظهار کرد: ساماندهی جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که از اولویت‌های کاری ما، اشتغال و ازدواج جوانان است.

رضا مقدم ادامه داد: به دلیل اینکه به جوانان اهمیت بیشتری داده شود، شورای ورزش و امور جوانان جدا شد، چراکه هرکاری هم که برای جوانان انجام شود، باز کم است؛ برای برگزاری کلاس‌های آمادگی دوره ازدواج اداره ورزش و جوانان مایل به همکاری در این خصوص است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا