برگزاری پهنه سوم آموزش قوانین و مقررات شورای‌‌های اسلامی استان تهران به میزبانی دماوند

پهنه سوم آموزش قوانین و مقررات شورای‌‌های اسلامی استان تهران به میزبانی دماوند برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، علیرضا رضاهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی اعضای شورای اسلامی شهرستان دماوند میزبان پهنه سوم آموزش قوانین و مقررات شورای‌عالی اسلامی استان تهران شامل شهرستان‌های دماوند، فیروزکوه و پردیس هستیم.

وی افزود: در این کلاس‌ها مقررات و قوانینی که شوراهای اسلامی باید بدانند و توجیه شوند آموزش داده می‌شود، این دوره توسط شورای استان تهران برنامه‌ریزی انجام شده و دماوند میزبان برگزاری آن است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: تمامی شوراها در شهرهای شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه همچنین بخش‌های مرکزی این سه شهرستان در جلسه حضور دارند.

رضاهاشمی ادامه داد: برگزاری این کلاس‌ها برای ارزیابی شوراها بسیار مفید است زیرا برخی از شوراها که اولین دوره را می‌گذرانند در این نشست‌ها توجیه شده و آموزش‌ها برایشان مثمر ثمر خواهد بود.

وی تصریح کرد: امید است شوراها با بهره‌مندی از این کلاس‌ها بتوانند برای شهرها و روستاها و بخش‌ها مثمر ثمر باشند.

*60 درصد از جامعه شورایی دوره ششم استان تهران جدیدالورود هستند

احمد خانی، رئیس شورای اسلامی استان تهران در پهنه سوم آموزش قوانین و مقررات شورای‌‌های اسلامی استان تهران به میزبانی دماوند اظهار داشت: امروز پهنه سوم آموزش توجیهی شوراهای اسلامی شهر و روستا با هماهنگی شورای استان و دفتر امور شهری استانداری تهران برگزار شد.

وی افزود: این دوره از آموزش‌ها مربوط به سه شهرستان فیروزکوه، دماوند و پردیس است و پیش از این نیز در دو پهنه  شهرستان‌های شمیرانات و ورامین برگزار شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی استان تهران ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات و کلاس‌های آموزشی و توجیهی این است که هر چه بهتر تعالی بخش باشیم و جامعه شورایی و کیفیت کاری ارتقا یافته و به مشکلات برخورد نکند همچنین صیانت از جامعه شورایی از دیگر اهداف است و طی جلسات مذکور قوانین و مقررات آموزش داده می‌شوند.

خانی عنوان کرد: حدود 60 درصد از جامعه شورایی دوره ششم جدیدالورود هستند و آموزشی در این خصوص ندیده‌اند، در پایان دوره‌ها گواهینامه صادر می‌شود که قطعا در آینده در شوراهای جدید به کار می‌روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا