با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دماوند/ رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند: احداث تالار ویژه فرهنگیان در شهرستان دماوند

مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از مسئولان در اردوگاه شهید مصطفی خمینی(ره) دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد پورفتحی در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دماوند اظهار کرد: رویکرد ما در هفته معلم شنیدن صدای معلمان بود و سیاستمان بر این اصل بود که درد و دل معلمان را بشنویم.

وی بیان کرد: باعث افتخار است که رویکرد مسؤولان نسبت به آموزش و پرورش مثبت شده است و نگاه ویژه‌ای از طرف آموزش و پرورش استان تهران به خاطر تلاش معلمان فداکار داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند تصریح کرد: باید ارزش و جایگاه معلمان را افزایش دهیم و تجلیل از معلمان مردمی شود و کاری کنیم که همه برای معلمان احترام خاصی قائل شوند.

پورفتحی خاطرنشان کرد: دماوند ظرفیتی خوب دارد و اردوگاه شهید مصطفی خمینی جایگاهی خوب است که دانش‌آموزان منطقه می‌توانند از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: درصدد احداث تالار و سالن برای فرهنگیان در شهرستان دماوند هستیم و حفظ جایگاه و منزلت فرهنگیان برای ما بسیار مهم است که امیدواریم آموزش و پرورش خلاق و پویای بین‌المللی در کشور داشته باشیم.

*معلمان خود را به علم و تقوا تقویت کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی نیز در این مراسم اظهار کرد: معلم در دین اسلام مقام والایی دارد و معلم و شاگرد باید احترام یکدیگر را حفظ کنند.

وی افزود: قرآن کریم برای تربیت و تعلیم احترام ویژه‌ای قائل است، اسلام با علم و با خواندن آغاز شد، جامعه اسلامی باید به‌جایی برسد که همه به سوی علم بروند و به شاگردان خود بپردازند تا آینده‌ساز کشور باشند.

امام جمعه دماوند در پایان متذکر شد: آینده این کشور در دست کسانی است که معلمان به تدریس آنها می‌پردازند؛ همچنین معلمان باید خود را در راستای کسب علم و تقوا تقویت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا