فرماندار شهرستان دماوند:

برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در شهرستان دماوند منوط بر چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی کروناست

‍ فرماندار شهرستان دماوند گفت: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی منوط بر چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی کروناست.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست ستاد مدیریت بیماری کرکنای شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به پیش‌رو بودن مراسم ملی و مذهبی، ما در چارچوب قوانین و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام خواهیم کرد و اگر دستورالعملی در این خصوص ابلاغ نشود، شایسته است بانیان مراسمات ما را در تامین سلامت مردم کمک کنند.

وی افزود: انتظار ما از مجموعه دانشگاه شهید بهشتی بیش از این بود؛ دماوند تنها شهرستانی است که در سال ۹۹ بیش از سایر شهرستان‌ها در خصوص تأمین هزینه‌کرد مالی در کنار حوزه سلامت بود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مجموعه دولت همواره در کنار کادر بهداشت و سلامت است؛ اما دیوان محاسبات از سال گذشته تصمیمی مبنی بر عدم تأمین هزینه از محل ارزش افزوده اتخاذ کرد.

حیدری عنوان کرد: تا پایان سال ۹۹ بالغ بر ۹۰ درصد نیازهای بیمارستان سوم شعبان دماوند از این طریق تامین شد، اما انتظار ما نگاه ویژه به دماوند با توجه به نسبت جمعیت ثابت و جمعیت شناور است که متأسفانه سهمی از سوی استان در زمینه خدمات‌دهی برای آنها در نظر گرفته نمی شود.

وی گفت: ما پیک‌های گذشته را با همکاری همه دستگاهها و مساعدت مردم شریف شهرستان دماوند پشت سر گذاشتیم؛ اما همواره به کمک مردم نیازمندیم و مردم شهرستان دماوند با فرهنگ غنی، همچون گذشته یاری‌رسان ما خواهند بود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا، تجربه پیک دیگری را نداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا