در آستانه سال جدید صورت گرفت؛

برگزاری مانور نوروزی ستاد تسهیلات خدمات سفر در شهرستان دماوند/ اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده هاشم(ع) دماوند

مانور آماده‌باش ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروز سال ۹َ۷ و طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) با حضور دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان برگزار شد.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در حاشیه مانور طرح آرامش سفر و آرامش بهاری که آستان امامزاده هاشم (ع) دماوند برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه روزهای پایانی سال هستیم می‌بایست بهترین برنامه‌ها را برای پذیرایی و ارائه خدمات به شهروندان و مهمان‌ها داشته باشیم که در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است.

صفری افزود: این منطقه به دلیل اینکه در دو مسیر فیروزکوه و هراز به انتهای شمال متصل است از اهمیت بالایی برخوردار است و پایگاه‌های امدادی و انتظامی در بحث امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی در جایگاه‌های متعدد برپا شده است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در بخش رودهن ۲ پایگاه، دماوند ۲ پایگاه و در هر شهر یک پایگاه خدماتی در نظر گرفته‌ایم و نیروهای اورژانس، امداد، هلال‌احمر و خصوصاً انتظامی و راهور بر اساس برنامه در طول ایام تعطیل آماده‌باش هستند.

صفری با بیان اینکه در نظر داریم بهترین خدمات را در ایام تعطیلات به مسافران ارائه دهیم، گفت: تقریباً ظرفیت اسکان‌ها نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است و خیلی نگران این موضوع نخواهیم بود.

وی تأکید کرد: ستاد خدمات سفر با همکاری همه دستگاه‌های مجری آماده هستند و منتظر مسافران نوروزی هستیم که به بهترین وجه از آنها استقبال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا