برگزاری جشن شکوفه‌ها در دماوند/ ۱۶۳۰ دانش‌آموز کلاس اولی در دماوند سال تحصیلی جدید را آغاز کردند + تصاویر

۱۶۳۰ دانش‌آموز کلاس اولی در منطقه دماوند سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی‌ در مدرسه دکتر زنده‌یاد خلیقی شهر دماوند و دکتر گوشه روستای آیینه‌ورزان برگزار شد.

در این مراسم نائینیان رئیس اداره دوره دوم ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند و روستایی مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پروش دماوند حضور داشتند.

زهرا طاولی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: برخی از مدارس براساس شرایط خود این جشن را روز گذشته برگزار کردند، همچنین به علت مقارن شدن ایام بازگشایی مدارس با ایام پایانی ماه صفر این جشن به نام شکوفه‌های محمدی مزین شد.

وی افزود: در شهرستان دماوند تا این لحظه 760 دانش‌اموز دختر و 870 دانش آموز پسر که مجموع آنها به 1630 نفر می‌رسد در مقطع ابتدایی و پایه اول ثبت نام کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: هنوز سنجش ادامه دارد و ممکن است تعداد دیگری از دانش اموزان بعد از اتمام سنجش ثبت نام کنند که البته این امر زمان زیادی نمی‌برد و احتمالا تا پایان هفته اول مهرماه به نتیجه برسد، بعد از این زمان همه دانش‌آموزان پایه اول سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

طاولی ادامه داد: سال تحصیلی جدید به نام “مدیریت کیفی، آموزش تفکر دانش‌بنیان و ارتقای یادگیری” مزین شده است، امید است ارتقای یادگیری در همه ساحت‌ها به سمت تربیت دانش آموز و فرزندی در تراز جمهوری اسلامی پیش برود.

وی تصریح کرد: برای اینکه به هدف آموزش تفکر دانش بنیان و ارتقای یادگیری برسیم نیاز به کمک همه جانبه فرهنگیان و اولیا و دانش آموزان داریم در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا