برگزاری انتخابات در محوطه‌ها و فضای باز، بخشی از نگرانی‌ها شیوع بیماری کرونا برطرف می‌کند/ بازدید مشترک مسئولان اجرایی و نظارت از شعبات اخذ رأی در دستور کار قرار دارد

فرماندار دماوند با بیان اینکه مجریان و ناظران انتخابات حق هیچگونه دفاع و حمایت از کاندیداها را نخواهند داشت، گفت: برگزاری انتخابات در محوطه‌ها و فضای باز، بخشی از نگرانی‌ها شیوع بیماری کرونا برطرف می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست سرناظرین هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند اظهار داشت: انتخابات یکی از اتفاقات مهم کشور است که پایه‌های مردم سالاری دینی بر آن استوار است.

وی افزود: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، موظفیم این اتفاق مهم را در چارچوب قوانین برگزار کرده و امانتی که به دست ما سپرده شده را به خوبی محافظت کنیم.

فرماندار دماوند گفت: مسئولان حوزه اجرایی و نظارت یک هدف مشترک دارند که آن، برگزاری انتخابات سالم و پرشور است تا پاسخ اعتماد مردم را به درستی بدهیم.

حیدری تصریح کرد: هیچ دلیلی برای رقابت و اختلاف وجود ندارد؛ انتخابها بر اساس اعتقادات و تفکرات افراد است و مجریان و ناظران انتخابات حق هیچگونه دفاع و حمایت از کاندیداها را نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات از تجربیات گذشته استفاده خواهیم کرد.

فرماندار دماوند بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در خرداد ماه و شرایط جوی، با برگزاری انتخابات در محوطه ها و فضای باز، بخشی از نگرانی‌ها در خصوص شیوع بیماری کرونا برطرف خواهد شد.

حیدری ادامه داد: شعبات اخذ رای با هماهنگی معاونت سیاسی فرمانداری و شورای نگهبان مورد بازدید قرار خواهد گرفت تا نقاط قوت و ضعف آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: اولویت محل برگزاری انتخابات با مدارس، محوطه‌های باز و در نهایت مساجد خواهد بود.

فرماندار دماوند بیان کرد: در این دوره از انتخابات، کمیته سلامت با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان تشکیل شده تا با نظارت دقیق و رعایت پروتکل‌ها و تامین ملزومات بهداشتی، امنیت روحی،جسمی و روانی مردم تامین شود.

حیدری گفت: در این راستا شهرداران و دهیاران نیز به عنوان بازوان توانمند کمیته پشتیبانی انتخابات در کنار ما خواهند بود.

وی عنوان کرد: در خصوص انتخاب نمایندگان فرماندار، ما به دنبال افراد با انگیزه، علاقمند و بی طرف هستیم که نگاه سیاسی نداشته و اشراف انتخاباتی داشته باشند.

فرماندار دماوند بیان کرد: در این دوره از انتخابات، شاهد بالاترین همکاری و تعامل خواهیم بود تا انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا