بررسی چالش‌های آموزش غیرمجاز در واحدهای صنفی آرایش و پیرایش زنانه و آموزشگاهای غیرمجاز در شهرستان دماوند

چالش‌های آموزش غیرمجاز در واحدهای صنفی آرایش و پیرایش زنانه و آموزشگاهای غیرمجاز در شهرستان دماوند بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دماوند، رئیس پليس نظارت‌بر اماکن عمومی شهرستان دماوند، رئیس اتحادیه آرایشگران، نماینده انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد‌ و کارشناسان ذیربط در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی رئيس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دماوند با بیان این مطلب که سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای متولی آموزش‌های مهارتی کوتاه مدت می‌باشد، گفت: ارائه آموزش در واحد‌های صنفی آرایش و پیرایش مجاز نبوده و تخلف محسوب می‌گردد.

وی با بیان این مطلب که در این جلسه همه اعضا به ارائه آموزش‌های مهارتی از طریق مبادی قانونی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سطح شهرستان اتفاق نظر داشتند، تاکید نمودند.

رئيس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دماوند گفت: شهروندان گرامی جهت فراگیری آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مراقبت و زیبایی پوست و مو حتما با مراجعه به آموزشگاه‌های آزاد دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام نموده تا ضمن بهره‌گیری از آموزش‌های استاندارد در پایان دوره موفق به اخذ گواهینامه مهارت بین‌المللی گردند.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار و همچنین در راستای تحقق شعار سال، نهضت مهارت افزایی و اشتغال جوانان واحدهای متقاضی دریافت مجوز آموزشگاه‌های آزاد می‌توانند به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آدرس www.portaltvto.com و یا به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دماوند مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا